Hai, Misschien een beetje gek om hier te plaatsen, maar ben erg benieuwd of er onder jullie mama`s zijn die hun kindje, hun aanwezigheid, voelden in de eerste weken. Het is natuurlijk nog te klein om fysiek te voelen, dus ik doel meer op hun energie. Zelf heb ik die ervaring wel gehad, met name voor de zws. Ik zag iemand die mij vertelde dat ik een kindje zou krijgen. Onzin dacht ik, maar een week later bleek ik idd zwanger. Waarom ik dit vraag, nu lijkt t soms alsof ik het kindje voel, en soms lijkt hij weg. Wie voelde ook de energie op en af gaan van het kindje, maar heeft uiteindelijk toch die zws voldragen en het kindje fysiek mogen ontmoeten? Hoop dat jullie me snappen en jullie ervaring willen delen. ben benieuwd! Dank je wel alvast!
Ik herken dit wel ja. Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik al maanden van te voren een jongetje in de buurt. En het is een jongetje geworden. Voor deze zwangerschap had ik ook al weken het gevoel dat er een meisje bij mij is. Dat gevoel is weg nu ik zwanger ben. Ik weet nog niet wat voor geslacht ons kindje heeft (willen we niet weten voor de geboorte) maar ik ben er zelf van overtuigd dat dit een meisje is. Het is wel een heel aparte ervaring die ik eigenlijk nooit met andere deel. De meeste mensen vinden het toch een beetje gek.
Het is mij te vaag. Hetgeen jij omschrijft kan je op allerlei manieren uitleggen aan jezelf. Dus nee geen ervaring.