Hi, We zijn al uit welke namen het gaan worden maar mijn vriend twijfelt over de volgorde. Wat zeggen jullie? Liefs
Emily loïs omdat ik emily de mooiste naam vindt en je de tweede naam niet zivask gebruikt. Mocht je ze wel echt beide samen als roepnaam gebruiken zou ik het wel omdraaien omdat het net iets lekkerde bekt in die volgorde
Lois Emily... Ervan uitgaande dat de eerste naam de roepnaam wordt. Dan vindt ik Lois een mooiere naam
Ik vind Loïs leuker dan Emily maar qua volgorde vind ik Emily Loïs mooier klinken. Lastig! Aan mij heb je dus niks Denk overigens wel dat de volgorde die je kiest, later er voor zorgt dat dat ook het beste klinkt. Dat zal gewenning zijn.
Ik vind Loïs leuker dan Emily, maar ik zou wel de roepnaam als eerste doen. Ik hou er niet van de volgorde van de initialen niet kloppen.
Nou ik weet het eigenlijk niet zo goed. Toen ik bij je eerdere post las welke namen het zouden worden (Emily Loïs zei je toen) was mijn eerste ingeving: beter andersom. Maar nu ik beide variaties nog een keer heb gelezen, heb ik bij beide twijfels.. Emily Loïs: beetje een tongbreker door die l-klank 2x achter elkaar (-lie Loo-). Maar bij Loïs Emily lijkt het ook alsof er nog een naam 'tussen zit' (Lowiese/Semmie/Ise) als je de namen vlug achter mekaar uitspreekt. Bij Emily Loïs heb ik dat trouwens ook, want ondanks dat ik wéét dat Loïs als loo-is uitgesproken moet worden, komt er vanzelf emme-lilou-is uit mn mond als ik de namen achter elkaar zeg. Dusss... don't know why.. Maar heb dus qua uitspraak geen voorkeur denk ik. Maarrrr ik heb toch n punt gevonden: ik zou voor Emily gaan gezien die volgens mij minder vaak voorkomt dan Loïs. Ben zelf op die laatste wel een beetje uitgekeken...