Elin is ook mooi, maar ik wil een Turkse naam en Elin is geen Turkse naam. Overigens Aylin spreek je uit zoals je schrijft he dus niet als op z'n Engels (niet Eylin) Nu twijfel ik tussen Esin en Aylin. Eigenlijk wil ik Ayla maar ik ken twee mensen die hun dochter Asya hebben genoemd. Vinden jullie het stom als ik mijn dochter Ayla noem, Ayla en Asya lijken nl. zoveel op elkaar Pffff ik weet het niet meer
Ik vind Ayla en Asya qua uitspraak helemaal niet op elkaar lijken. Alleen de schrijfwijze lijkt wat op elkaar, maar dat is m.i. helemaal niet belangrijk. En dan nog, als Ayla je voorkeur heeft op de overige namen dan zou ik dat gewoon doen. Straks ga je voor je 2e keuze en krijg je later spijt. Dat is denk ik erger dan 2 namen die wat op elkaar lijken.
Ik vind Aylin het mooist. Ik vind Ayla en Asya helemaal niet op elkaar lijken. Wij hebben ook Ayla en Aylin op ons lijstje staan voor een meisje en verder Aleyna en Ela. Heb je verder nog kinderen? Hoe heten die als ik vragen mag?
Aylin. Origineler dan Elin ook . Ceylin vind ik ook mooi maar de uitspraak gaat in NL natuurlijk nooit goed. En Esin is ook leuk, origineel! In die trant vind ik Eliz ook leuk.