Nou, de titel zegt het al, he? Wat is er leuk bij Sander? Zowel voor jongens als voor meisjes, graag. Een paar 'eisen': -twee of drie lettergrepen -geen Engelse namen -geen rare schrijfwijzen (waarbij je je hele leven aan het spellen bent) -geen top 5 namen Ben benieuwd waar jullie mee komen! Vast dankjewel.
Sander en Rogier Sander en Floris Sander en Hugo Sander en Julius Sander en Matthijs Sander en Laurens Sander en Marlou Sander en Jasmijn Sander en Rosalie
Jongen: - Sander en Jeroen - Sander en Sjoerd - Sander en Koen - Sander en Joost - Sander en Mathijs - Sander en Ruben - Sander en Michel - Sander en Michiel - Sander en Kasper - Sander en Jasper - Sander en Dieter - Sander en Freek - Sander en Geert - Sander en Bastiaan - Sander en Wessel Meid: - Sander en Marit - Sander en Karlijn - Sander en Dorien - Sander en Eline - Sander en Hellen - Sander en Lianne - Sander en Hester - Sander en Marlou - Sander en Lotte - Sander en Mirjam - Sander en Lonneke - Sander en Mariken - Sander en Marieke
Sander en Wouter Sander en Alex Sander en Arjan Sander en Jesse Sander en Lisanne Sander en Arieke Sander en Noor(tje) Sander en Fleur
Dominique Fabian Joris Patrick Thijmen Lucas Arne David Danique/ Daniek Thessa Lotte Rosanne Marlinde Rosalie Manouk
Dank jullie wel. De jongensnamen waar we zelf mee in ons hoofd zitten zijn allebei al genoemd, wat grappig. Voor een meisje vind ik het moeilijker, maar goed: we hebben nog even. De meisjesnaam die we voor de eerste hadden past minder leuk bij Sander, en daar willen we nu natuurlijk wel rekening mee houden. Dus die wordt 2e of 3e naam, mar niet meer 1e. Moeilijk hoor....
Sander en Esther Sander en Isabelle Sander en Lisa Sander en Karin Sander en Melissa Sander en Thomas Sander en David Sander en Stefan Sander en Jeroen Sander en Martin
Sander en Ariane Sander en Daniëlle Sander en Joëlle Sander en Agnes Sander en Judith Sander en Hannah Sander en Erica Sander en Simone Sander en Ellis Sander en Lynn Sander en Rianne Sander en Rosa Sander en Olga Sander en Lenie Sander en Leonie Sander en Alice Sander en Anne Sander en René
Wederom dank, zitten leuke namen tussen! En hee: onze tweede meisjesnaam van de vorige ronde kwam voorbij, en dat klinkt eigenlijk wel heel leuk met Sander. Hmmmm, eens in de groep gooien hier.
theeft maar 1 lettergreep en dus eigenlijk nu al afgekeurd, maar ik vind "Saar" best leuk passen bij Sander (mocht het een meisje zijn) succes !
Wederom dank voor jullie bijdragen. Engelse namen vallen echt af, en we willen echt twee of drie lettergrepen. Flauw, he? Er zitten in de lijstjes die ik hier heb gezien wel leuke tussen. We wachten de 20-weken echo af, en gaan dan gericht verder zoeken. Het resultaat zal ik hier eind januari wel even posten nog.