Vandaag 20e weken echo gehad alles was goed gelukkig! Er kwam uit dat we een meisje krijgen..! Ons gevoel zei een jongen maar zijn echt blij met meisje!! mijn vriend wou ook zo graag een meisje die ishelemaal trots! Alleen nu is het een omschakeling we dachten een jongen en hadden daar al een naam voor.. Isabella klonk mooi bij de achernaam.. En is het enigste wat ik kan bedenken .. Iemand nog meer ideetjes? We hebben een redelijke nederlandse achternaam.. dus niet te ingewikkelde naam.. Alvast bedankt voor jullie reactie..
Allereerst gefeliciteerd! Fijn dat alles goed gaat met jullie meisje! Wat ideetjes: Evanne Annabelle Anique Danique Lenthe Jasmijn Juliëtte Veronique Emélie Madelon Nathalie
Charlotte (F)Eline Justine Myrthe Jasmijn Celeste (vind ik een prachtige naam, maar man echt niet) Juliette (ook een supernaam, maar manlief vindt het wederom niet mooi.
Sophie Nadine Rosanne Yvette Josefien / Josephine Annelies Lysanne Rosalie Annemijn Madelief Elena Valerie
Alvast bedankt voor jullie reacties.. maar eerlijk.. nog niet iets leuks er bij zien staan .. Bijde vonder Isabella erg leuk.. maar meestal ga je een lange naam afkorten en dat is toch een beetje raar met isabella vind ik.. Ik vind Elief ook mooi maar man lief niet En Yasmine vind ik mooi maar man lief liever Jamijn en dat vind ik niet mooi hahah! Dus word nog even door zoeken.. Ook hadden we Michelle & Lianne & Sabrina maar kennisen van ons waren net iets eerder met die namen ... Nadine trouwens niet raar. maar ook niet echt..hahaha
Isabella kun je ook afkorten naar Isa???? Zo heet onze dochter tenminste, staat wel hoog in de namen top 20....
ik ken ook een isabella maar zij wordt ook gewoon Isabella genoemd door iedereen! wel mooie naam trouwens! wat ik ook mooi vind is Elise , Amelie
Oke.. hmm .. is even wennen dat het zo lang is he denk dat het snel wend.. en sabine vind ik erg mooi.. maar ben bang dat vriend lief niet zo mooi vind moeten we het even over hebben nog