Hoi allemaal, Ik wil graag een zin plaatsen op een site, maar volgens mij klopt er iets niet. Weet iemand wat er misschien niet klopt? ( iemand die erg goed Nederlands kan, ) "Weet dat je het kan en denk nooit meer iets anders dan dat"
ja er moet zowiezo een komma tussen.. en dan moet je nog de woorden shuffelen... weet dat je het kan, en dan even de woorden anders neer zetten ofzoiets
Hmm, volgens mij hoeft er juist geen komma tussen. Ik heb altijd geleerd, of "en" of een komma, dus niet beiden. Maargoed, ik kan 't mis hebben hoor. Sowieso vind ik dat de zin zo wel kloppend lijkt. Ik heb 'm een paar keer gelezen, maar ik zie er niks raars aan.
Zie, ik wist dat er iets niet klopte, Dus een komma plaatsen, en weet dat je het kunt ( klinkt inderdaad beter) in plaats van weet dat je het kan. heel erg bedankt dames,
Of een komma zonder "en" of "en" zonder komma..En is een voegwoord, daar hoort nooit een komma voor. En ja, kunt is beter dan kan
Er moet idd geen komma tussen omdat er al 'en' staat. Dan hoort er geen komma. Ik zie eigenlijk verder geen fout Ja mischien 'kunt' ipv 'kan'...