Tijdens een wandeling bij het lutte zand is onze hond op zondag 11 januari rond 16:30 uur weggelopen en sindsdien was hij niet meer te vinden. Het gaat om een Beagle (3 Kleurig, 4jaar oud) het is een hele lieve hond en zijn naam is Deejay we missen heb heel erg en willen hem heeeeeeeeeeel graag terug hebben als iemand iets heeft gezien of ook maar gehoord Bel ons ALSUBLIEFT we zijn berijkbaar op het nummer : 0655183108 Je kunt ook de dieren ambulance bellen of hem eventueel naar het dieren asiel brengen en ik zou je ook graag willen vragen om dit mailtje rond te sturen vooral als je mensen kent die in die omgeving wonen...ALVAST BEDANKT! HET GAAT HIER OM DE OMGEVING LUTTE ZAND, TWENTE OVERIJSSEL! [/b]
Ik woon daar niet in de buurt, maar wil je succes en sterkte wensen! Bah, moet er niet aan denken dat onze hond ervandoor was.
Ik hoop ook dat je hond snel weer terug is.. Ik hou mijn oren en ogen open.. woon niet zo heel ver van de lutte..
Heb je hem al opgegeven bij die dierenvermistlijn (weet niet precies hoe die lijn heet, maar als je een dier vind kun je daar heen bellen om te kijken of iemand hem als vermist heeft opgegeven).
bij het amivedi (zoiets) moet je hem als vermist opgeven, en ook even wat dierenasiels afbellen of hij daar is.. ook even overal in de buurt waar je hem bent kwijtgeraakt poster ophangen.. succes meid ik hoop dat je hem snel vind
Ik zal een oogje in het zeil houden en deze mail ook doorsturen naar mijn vrienden! Hoop dat je je hondje snel weer thuis hebt!
Ik heb het mailtje ook doorgestuurd. Heb ook kennissen in De Lutte wonen, hopelijk wordt ie gevonden.
nikster, Er is net een Beagle gevonden bij Wezup. http://www.amivedi.nl/ Harderwijk e.o. contactpersoon: Mw. C. Venema tel 0341-416963 email ellen.amivedi@filternet.nl nummer 517833