BabyPlaza Community - Bekijk profiel: youngmom Kunnen we nu allemaal opgelucht adem halen en bevestigen dat ze fake is?
ik vrees dat deze zo dicht gaat, maar wel knap dat je al weet dat je kindjes op 1-2 geboren gaan worden
Ik weet ook niet wat er in haar profiel niet klopt, dus ben wel benieuwd. Overigens moet je daar lid (ingelogd) zijn om haar berichten te kunnen lezen.
Uhm... dat het er 3 zijn ipv 2? Maar dat staat ook op haar banner hier. Ik denk trouwens dat ze 2 januari bedoelt met 1-2.
Enige wat ik kan zien is dat er in haar profiel staat dat Bent en Nika (01/02/'11) en in haar banner staat dat ze al geboren zijn. Ken het verhaal trouwens niet hoor maar dit viel me op
misschien krijgt ze dan wel een geplande keizersnee ofzo, wet ik veel maar wie is dit dan en hoezo moeten we opgelucht zijn????
Hier op de site schreef ze dat Cas en Sem van 27/2/2008 waren en ook de andere geboorte datum is verkeerd maar dat kan een type foutje zijn
Volgens mij bedoelt ze 02-01 inderdaad, en die drie was hier ook verteld. Maar ik ben nog steeds erg benieuwd wat TS bedoelt.
En wat me nog opvalt is dat er bij vigo geen geboortedatum staat en dat hij ook niet genoemd wordt als broer in haar banner
het enige gekken wat ik zie is dat ze 2 kids heeft van 1 februari 2011. ze kan vast in de toekomst kijken of ze zet de uitgerekende datum neer. er staat wel een uitroepteken achter
op haar banner staat dat ze 6 dagen oud zijn dan heeft ze gewoon een typfout gemaakt en de 1-2 moet dan 2-1-11 zijn dus wat is het probleem???
Wat wil je hier nu mee bereiken? Op beide sites zegt ze een 3-ling te hebben gekregen.... vind het sowieso ongepast om dit wederom te sprake te brengen, had dan een moderator een pb gestuurd.....als je denkt dat je hiermee iets kunt bewijzen.
nonnie, dat kan ook natuurlijk. Mijn neefje wisten we zo ook wanneer hij zou komen, maar dat zet je dan toch niet in een banner weg. Of de dagen moeten omgedraaid worden idd.