mijn moeder maakt al jaren balkenbrei alleen nu kan ze in de winkel geen rommelkruid meer vinden. weet iemand waar dit wel te koop is? heb wel in almere een internet winkel gevonden maar de verzend kosten zijn 7 euro en het kost maa 5 euro. weet iemand iets?
Ik wist even niet wat rommelkruid is, maar na even googlen weet ik het. Maar ik lees op Wikipedia dat het niet meer te koop is in winkels, maar idd wel via internet. Maar op Wikipedia staat wel dat je het zelf kan maken, door de volgende dingen door elkaar te mengen: zoethoutwortel, suiker, nootmuskaat, anijs, kaneelkoppen, kruidnagel, peper, foelie, gemberpoeder en sandelhout
Het is indd in winkels niet meer te koop Ik heb laatst ook stad en land afgezocht en gelukkig had mijn moeder het gevonden in BE. Anders is het echt via internet bestellen.
Eerlijk gezegd kende ik het ook niet, maar ik heb even gegoogled. Winkels weet ik niet maar wel in ieder geval 1 gevonden die het gewoon met de post stuurt volgens mij. Rommelkruid Bestellen en ook hier via de post ; Kruidenwinkel.net en ik vond ook; Het Kruidenpakhuis Misschien hebben ze het bij de toko? of misschien bij de tuinen?
van de pigge, maar dat zit in haarlem. (weet niet zeker maar kan me niet voorstellen dat ze het niet hebben, die hebben alles!) anders zou ik niet weten, ik ga voor alles naar hun.