Halli hallo, De laatste paar dagen heb ik af en toe een 'knapje' in mijn buik (baarmoeder?).... Ik voel en hoor het gewoon! Herkent iemand dit en weet iemand wat dit kan zijn? De eerste keer dat ik het voelde durfde ik niet eens op te staan omdat ik dacht dat mijn vliezen waren gebroken
Ik hoor en voel ook knapjes/knakjes/kraakjes, maar dat komt door mijn bi. Zodra ik me omdraai in bed of op het toilet zit voor een boodschap, dan maak ik zo'n geluid dat ik bang ben dat ik uit elkaar val. Dalijk hoor ik niet eens het verschil of de vliezen zijn gebroken of dat het van de bi is... Maar dat zal bij jou dan niet het geval zijn, dus waar jou knapjes door komen zou ik niet weten... Bel anders de vk eventjes?
ik heb laatst gehoord of gelezen wat dat kan zijn. je kindje gaat dan langs je schaambot, en dat geeft een knakje.
Hoi, Nou ik heb die knapjes ook en je hoort het echt heel duidelijk! En ik hoor het ook alleen als het beebje beweegt en ik zelf denk dat het bij een pees of langs een bodje wrijft. Het doet niet zeer ofzo, maar het is inderdaad heel gek geluid. Groetjes Anna
Dit was pas een vraag bij de vk. Misschien zou je daar eens kunnen kijken. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... end+geluid