wat knutsel je met je peuter

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door tweety, 18 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saartje26

Saartje26 Actief lid

19 aug 2006
    115
    0
    0
    groepsleidster
    Hengelo
    Lucas vind echt alles leuk. Kleien, kleuren (wel met stiften natuurlijk...), verven en vooral plakken! Voor het plakken en verven heb ik plastic slabbers bij de Ikea gekocht. Met lange mouw. Ideaal!! Aantrekken en smeren maar! En in plaats van een potje plaksel met een kwast heb ik hem een plakstift gekocht (Bruynzeel) Niks geen geklieder maar wel net zoveel lol!

Voor het echte knoeiwerk gaat hij naar het dagverblijf..... :D

2. Kity

Kity Actief lid

9 mrt 2007
    325
    0
    0
    Van het weekend dus op badverf jacht... dat lijkt mij wel erg leuk, alhoewel ik echt een bewaarder ben, heb tot nog toe alles van Melissa bewaard in een map en haar eerste kunstwerk heb ik ingelijst... hmmm...

3. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    Badverf lijkt me ook heel leuk, maar ik heb ergens gehoord dat het heel slecht uit de voegen gaat! Wat is de ervaring hier?

Kity: wij proberen ook alles te bewaren, misschien met je van de badverf tekeningen dan maar foto's maken? Of filmen als ze aan het verven is?

grjts
    twinny

4. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    wat een leuke ideeen. ja bewaar ook alles, maar van dried werkjes maak ik een foto en laat het even staan en dan gaat het in d eprullenbak. de platte werkjs zitten in een map.

Leuke ideeen opgedaan.

Bij de action of hema hebben ze ook van die schuimrubber stickers. In bleomen en dieren. Mijn dochter plakt het heerlijk op en krijg je leuke kunstwerken van.

5. lidi

lidi Lid

10 dec 2007
    82
    0
    0
    sociaal pedagogisch hulpverleenster
    wat dacht je van met vingerverf een potje beschilderen, met pantjke erin meteen leuk kadootje...... of zonnebloem zaaien, heb je ook kleintjes.......
    wc- of keukenrollen bepalkken met snippers wat dan ook (maak wat behangplak aan, heb je altijd wat te plaksel staan, beetje in potje........). Zo'n rol is dan een fluit, een rammelaar (uiteinden sicht, iets dat rammelt er in) . Denne-appels of wat voor gevonden spul dan ook, kan ook weer ge-vinger verfd worden..... frutsel en frot maar raak, het gaat om het bezig zijn.

6. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Sven vind vingerverven ook erg leuk. Ik zet er altijd een emmertje sop naast en kranten eronder. Als hij klaar is kan hij (en ik vaak ook) gelijk zijn handen wassen...

Verder tekenen en kleien. Ik ga ook eens kijken voor een plakpotje heb alleen maar wat sterkere lijm

7. christina

christina Niet meer actief

bij het kruitvat heb ik vandaag kliederschorten gekocht. Tekenen, stempelen, verven, kleien, freubelen, stikkersplakken is hier een groot suc-6

8. hardloper

hardloper Niet meer actief

vingerverven doe ik in de badkamer. kleertjes uit, vloer goed droog, papier en kind op de grond, en kliederen maar. klaar met verven: kunstwerken weg, douche aan, en soppen maar (ook gezellig samen)

Deel Deze Pagina