Hier nieuwe kamer voor de oudste, 2e krijgt de babykamer. Nieuwe garderobe, dit is een meisje, oudste een jongen Nieuwe hydrofielen en spuugdoekjes Paar nieuwe badcapes En voor de leuk een nieuwe luiertas..niet echt nodig, wel leuk Verder zelf wat nieuwe dekentjes gemaakt en tweedehands een koeka-zak voor in de mc gekocht. Oh ja er moet nog een 2e tripp trapp komen
Ik heb alleen mijn maxi cosi, matras, kinderwagen, box, wipstoel en familiewieg de rest moeten we allemaal nieuw kopen (is geen straf) kleding verkoop ik ieder jaar op de rommelmarkt dus dit kleintje krijgt gewoon allemaal nieuwe kleertjes voor dochter hebben we ook alles nieuw gekocht mijn kindje wil ik niet in tweedehands kleding hebben.
Wij een nieuw kamertje omdat we het bedje al op marktplaats hadden verkocht. Verder een voetenzak voor de maxicosy (had ik nog niet bij de eerste). Kleertjes veel gekregen maar ook veel gekocht gewoon te leuk!! Ook hebben wij een nieuwe nuna leaf wipstoel gekocht omdat we deze zo mooi vonden!
Nieuwe kleertjes omdat ons eerste kindje een meisje is, wat meer hydrofielen en een badcape. Babykamer, maxi cosi en kinderwagen zijn uniseks in kleur dus ging allemaal over naar de tweede. Verder heb ik mezelf een nieuwe "jongens" draagdoek cadeau gedaan
Als wij opnieuw een meisje krijgen zal er weinig gekocht hoeven worden. Extra hydrofielen, nieuwe spenen voor de flessen en een duowagen. Als het een jongetje is ook nieuwe kleren. Ik heb voor onze dochter vrij veel blauw gekocht (blauwe maxi cosi, bedje blauw geverfd, blauw/grijs beddengoed etc). Het is de bedoeling dat zodra ook deze kleine doorslaapt ze samen een kamer gaan delen. Als er een jongetje bij komt dan gaan we een stuk van het vliesbehang nog blauw verven (ipv knalroze zoals nu). Dan wordt het een 50/50 kamer.
Ja luiertas hebben wij trouwens ook nieuw gekocht. Nu een cowboysbag luiertas. Die van Lief! Hadden wij ook nog maar was helemaal vies geworden.
hier 12 mnd ertussen en ik kocht: Voor dagelijks gebruik: extra babyfoon een duowagen abc zoom (mp) 1 waskussen voor beneden+ 2 extra hoezen maxicosi (via kennissen) kleertjes (nu jongen ipv meisje) nieuwe flesspenen babykamer was neutraal dus niks veranderd. Dochter kreeg een hello kitty kamer + roze beddengoed/waskussenhoes/commode/kast/bedje
Alles. Maarja hier zit ook bijna 6jaar leeftijdsverschil tussen. Hadden alles van dochter al verkocht of weggegeven. Anders hadden we natuurlijk een hoop nog een keer gebruikt. Ohnee ik lieg, de box hadden we aan vrienden gegeven en hebben we weer terug. En ik had nog baby all stars en 2 pakjes van dochter (de eerste pakjes in maat 50) die ze voor haar poppen gebruikte. Die gaan we nu weer gebruiken. Dochter is heel trots dat haar zusje straks ook haar kleertjes aan krijgt . En commode krijgen we van de buren die hadden er nog een staan, en ledikant had ik van marktplaats. Dochter heeft een nieuwe kamer op zolder gekregen en haar oude kamer hebben we een nieuwe kleur op de muur gegeven, nieuwe lamp opgehangen en ben nog op zoek naar een gordijn.
Hier nieuw gekocht, Extra hydrofielluiers. De oude goede hydrofielluiers bewaard en de smoezelige heb ik weggegooid. Zo ook de washandjes. Nieuwe lakentjes en dekentjes aangezien het kamertje andere kleuren heeft dan het kamertje van de oudste. Nieuwe flesjes, vond ik op één of andere manier wel zo fris Nieuw boxkleed, de oude hebben we op een gegeven moment gebruikt als kleedje voor de hond Nieuwe bekleding voor de maxi cosi Nieuwe luiertas Nieuwe babyfoon, de oude gebruiken we nog voor de oudste Uiteraard ook weer veel nieuwe kleertjes. Ik heb de hele zolder overhoop gehaald maar kan nergens meer de zak met 50/56 vinden.. Uiteindelijk dus best wel heel veel nieuw gekocht. Had denk ik beter kunnen vermelden wat we niet nieuw hebben gekocht: Bugaboo' Maxi Cosi Kamertje Wippertje Box