Geen 3e maar 2e, wij hadden heel veel unisex, wisten bij beiden niet wat we mochten krijgen. Nieuw gekocht: BabyBjorn Balance Soft wipstoel (echt zo blij mee, veel beter dan het goedkope ding wat we eerst hadden) Dooky. Ook gebruikt bij de eerste maar die dingen slijten best snel (gebruik het heel veel) en vond de eerste niet zo mooi meer. Extra Tripp Trapp Ga nog een mooie babygym kopen. Extra babyfoon wellicht? Wij hebben er nu 2 zodat we ze allebei in de gaten kunnen houden. Als de oudste uit logeren gaat vinden opa en oma het ook handig. Als hier een derde komen zou ik een nieuwe muziekmobiel voor in de box kopen.
Wat nieuwe kleertjes, lakentjes en aankleedkussenhoezen. (Ik vond dat die wel toe waren aan vervanging na 2 kinderen) Nieuwe tummytub, want de oude zat ineens een scheur in.. En verder gewoon wat hebbedingen, omdat ik nu dus bijna niks hoef aan te schaffen... Zoals een babynestje, nieuwe draagdoek..
Zo'n babynestje wil ik inderdaad ook! Maar misschien ga ik die zelf maken... ben best handig met de naaimachine en lijkt me wel leuk! Sowieso hebbedingetjes inderdaad haha. Ergens is het ook een beetje van, dit is mijn laatste baby, dus ik kan nog 1 keer los gaan! haha
Ik heb eigenlijk heel weinig nieuwe spullen gehaald, terwijl ik vooraf dacht een hoop nog te moeten kopen. Uiteindelijk heb ik wat nieuwe kleertjes gekocht, kleine dingetjes als een knuffeldoekje en flesjes etc, hoeslakens en een draagzak. Meer volgens mij niet. Later heb ik nog wel van mensen in de buurt een duowagen gekregen die zij zelf niet meer gebruikten, ding was net als nieuw en hoewel ik dacht zo'n ding nooit nodig te hebben is het toch best handig. Maar dat komt omdat mijn kindjes alledrie onder de 4 jaar zijn.