Wat koken jullie met die hitte volgende week?

Discussie in 'De lounge' gestart door momfromjuly, 21 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ienemine

Ienemine Fanatiek lid

20 feb 2018
    1.522
    864
    113
    Vrouw
    Wij eten niet anders dan anders eigenlijk. Voor man en kinderen heb ik vanmorgen kip madras gemaakt en zelf ga ik uit eten vanavond ;)

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Rauwe witlofsalade met krieltjes vandaag .

3. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Hier vandaag aardappels uit de oven met olijfolie, peper, zout en rozemarijn.
    Stukje verse worst.
    Venkel+ sinaasappel salade.

4. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Hier bolletjes met een gebakken ei, en een fruitsalade.

5. Uilenmama

Uilenmama Niet meer actief

Ik ga straks noedels met kip en roerbak groenten maken. Met wat mandarijntjes er onderheen.

6. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Bakplaat buiten gezet, pannekoeken gebakken voor de kinderen, wij hadden gebakken aardappelen, wortels en gehaktbal

7. DQueen

DQueen Niet meer actief

Ik heb vandaag pasta salade gemaakt met volgende recept
    Die gekleurde wokkel paste koken en daarna ij een vergiet onder de koude kraan laten afkoelen.
    Daardoor blokjes gerookte kipfilet, een komkommer in kleine blokjes, een doosje snoeptomaatjes in kleine stukjes, een bakje olijfen (in 4en gesneden), op potje feta kaas erdoorheen, een bakjes zongedroogde tomaten erdoor (die knip ik in kleine stukjes) en dan met een dressing van olijfolie water een beetje mayo en 3 geperste knoflooktenen en peper en zout.
    Man en zoon hebben 2 grote borden op dus hij viel in de smaak.

Morgen gaan we bbq'en had nog best veel vlees over van de bbq van gisteren en dan vul ik het aan met de pastasalade die nog van vanavonc over is en met meloen en ik maak er morgen nog wat groente spiesjes bij van de groente die nog in de koelkast ligt.

Maak voor het eerst in mijn leven restjes op en moet zeggen dat het goed bevalt om niet dagelijks naar de supermarkt te moeten rennen :roflmao:

8. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.823
    31.393
    113
    Vrouw
    :eek: stoofschotel van schoonouders? Schoonouders salade? Ik weet t niet hoor. De mijne zullen wat taai zijn ben ik bang :roflmao::roflmao::roflmao:

9. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.268
    1.031
    113
    Zuid-Holland
    Vanavond kipburgers gebakken, in reepjes gesneden en dan in een wrap met wat sla, komkommer en ketchup, mayo of chili saus naar smaak. Lekker en makkelijk!

10. Lappies

Lappies Actief lid

21 aug 2018
    278
    167
    43
    Wij eten vanavond caesarsalad en morgen turkse pizza met rauwkost.

11. Peentje83

Peentje83 Lid

2 aug 2014
    47
    50
    18
    NULL
    NULL
    Couscous met broccoli kip rozijnen en kaneel

12. DQueen

DQueen Niet meer actief

Vanavond broodje gezond gegeten. Eigenlijk had ik achteraf wel trek gehad in een warme hap maar had mijn boodschappen maandag gepland op een hele week hitte en had ook geen zin om boodschappen te doen en dit allemaal weg te gooien. Morgen maar weer een warme maaltijd die niet van de bbq komt maken.

Deel Deze Pagina