Wij eten niet anders dan anders eigenlijk. Voor man en kinderen heb ik vanmorgen kip madras gemaakt en zelf ga ik uit eten vanavond
Hier vandaag aardappels uit de oven met olijfolie, peper, zout en rozemarijn. Stukje verse worst. Venkel+ sinaasappel salade.
Bakplaat buiten gezet, pannekoeken gebakken voor de kinderen, wij hadden gebakken aardappelen, wortels en gehaktbal
Ik heb vandaag pasta salade gemaakt met volgende recept Die gekleurde wokkel paste koken en daarna ij een vergiet onder de koude kraan laten afkoelen. Daardoor blokjes gerookte kipfilet, een komkommer in kleine blokjes, een doosje snoeptomaatjes in kleine stukjes, een bakje olijfen (in 4en gesneden), op potje feta kaas erdoorheen, een bakjes zongedroogde tomaten erdoor (die knip ik in kleine stukjes) en dan met een dressing van olijfolie water een beetje mayo en 3 geperste knoflooktenen en peper en zout. Man en zoon hebben 2 grote borden op dus hij viel in de smaak. Morgen gaan we bbq'en had nog best veel vlees over van de bbq van gisteren en dan vul ik het aan met de pastasalade die nog van vanavonc over is en met meloen en ik maak er morgen nog wat groente spiesjes bij van de groente die nog in de koelkast ligt. Maak voor het eerst in mijn leven restjes op en moet zeggen dat het goed bevalt om niet dagelijks naar de supermarkt te moeten rennen
stoofschotel van schoonouders? Schoonouders salade? Ik weet t niet hoor. De mijne zullen wat taai zijn ben ik bang
Vanavond kipburgers gebakken, in reepjes gesneden en dan in een wrap met wat sla, komkommer en ketchup, mayo of chili saus naar smaak. Lekker en makkelijk!
Vanavond broodje gezond gegeten. Eigenlijk had ik achteraf wel trek gehad in een warme hap maar had mijn boodschappen maandag gepland op een hele week hitte en had ook geen zin om boodschappen te doen en dit allemaal weg te gooien. Morgen maar weer een warme maaltijd die niet van de bbq komt maken.