Mijn schoonmoeder is voor 2 weken over. Nu heeft ze wel een jas maar niet echt een warme. Waar kan je een beetje goedkope maar wel warme winterjassen krijgen?
ja.. wat vind je goedkoop bij C&A en Ter Stal misschien heb je wel redelijk warme jassen voor rond de 30/40 euro
C&A Echt goedkoop, goede kwaliteit en als je de goede samenstelling koopt ( wol 50+% ) ook lekker warm
c en a, v&d, zeeman (beetje geluk hebben maar soms hele mooie jassen), miss etam evt outlet van miss etam.
Mocht je naar C&A gaan. Tot 2 december hebben ze een actie. Je krijgt 30 % korting als je een oude jas inlevert. Volgens mij maakt het niets uit hoe oud(versleten) de oude jas is. Als je toevallig nog iets hebt liggen wat je toch wilde wegdoen, dan is dat die korting mooi meegenomen. Groetjes Jacqje
m&s mode,c&a ik vind dat ze er leuke jassen hebben vooral de c&a. Ik heb nu ook een hippe jas wel van de clockhouse afdeling is wat jeugdiger haha
Kijk wel van wat voor materiaal de jas is gemaakt... Belangrijk. Ik heb eens bij Zeeman een simpele zwarte jas gehaald...ging daar weg voor winterjas maar het was echt meer een voorjaars en najaars jas door de stof.