hallo meiden mijn zoontje is iets meer dan 1 week oud en het bv voeden gaat hartstikke goed alleen zit er op het moment mij iets dwars als hij gedronken heeft dan spuugt hij best wel veel terug. en hij is eigenlijk na `10 min drinken aan 1 borst klaar en laat los en valt meestal in slaap niet wakker te krijgen. Vaak komt hij dan na een 1 uurtje voor nog een voeding. maar dan ben ik zowat de hele dag met hem bezig.. en dat zie ik niet zo zitten. Ik voed dan wel op verzoek maar ieder uur is wel een beetje te.. Zal hij te veel binnen krijgen in 1 x dat hij het overtollige uitspuugt.? Wat moet ik hier mee aan? hij plast en poept prima.. en over het algemeen slaapt hij ook goed..Hij is alleen wat onrustig na een voeding. Ohja en nog iets.. IK heb een ontzettende tepel kloof aan mijn rechter borst.. ben tijdens het voeden helaas in slaap gevallen ofweg gedoezeld en ik denk dat hij toen verkeerd aan heeft gelegen.. alleen nu doet het voeden dus zeer iemand tips? voor het genezen?, liefs linda
Voor die kloof zou ik Purelan halen van Medela, is echt ideaal spul. Heb het pas bij nummer 2 ontdekt (bij oudste gebruikte ik Bepanthen) en wou dat ik het eerder had ontdekt. Over dat vele voeden. Je zit nu in de regeldagentijd, dus ik zou voorlopig aan je zoontje's voedingsvraag voldoen. Je zou hem eventueel met trucjes (uitkleden, blazen, kriebelen etc) kunnen wakkerhouden. Ook borstcompressie kan je toepassen, dan krijgt je kindje sneller de melk binnen. Je kindje is nog zo klein en drinken is vermoeiend, dus als je hem kan helpen is borstcompressie ideaal.