Ragnar? Echt? Haha, grappig. Mijn man vind deze naam helemaal geweldig, door een serie geloof ik.. Maar ik ben er niet helemaal weg van
Lukas Madeleine Helaas is vriendlief het er niet mee eens dus moeten we nog stevig doordiscussieren.. Als hij vandaag zou moeten kiezen: Berik Ida
Voor een meid zouden de 3 namen die we bedacht hadden bij de eerste blijven staan: Sarah Elisa Sophie (laatste ben ik niet kapot van maar mijn vent wel). Roepnaam dus Sarah. Voor een jongen weet ik het niet. Zit nu te denken aan Nathan. Ruben vind ik ook erg leuk maar mijn vent niet (zijn leidinggevende heet zo).
We zijn er nog niet over uit, maar als ik in mijn eentje mocht kiezen werd het vandaag (het veranderd met de dag bij mij) Zoon: Benjen Dochter:Marije
Hmmm, mijn naam verklap ik niet, maar voor een meisje nu Selah (twijfel nog steeds; mijn zoons naam begint ook met een S en vind t teveel lijken op de Sara/Sarah hype maar zo'n prachtige betekenis) en voor een jongen Samuel (wederom S) Ik heb al mijn kinderen aparte voorletters gegeven tot nu toe inclusief de 2e en 3e namen
Ik vond m eerst ook voor jongens.. maar het is dus ook een naam voor een meisje en zag een meisje op tv met die naam het sprak me wel aan
Ik ben helemaal weg van oud Scandinavische namen en mijn man gelukkig ook Nu komen er bij ons geen kinderen meer, maar deze naam blijf ik ook echt geweldig vinden. Onze 3 heten Ylva, Thorin en Runar dus allemaal in die richting.