Pffff niets bijzonders .. Grote kans dat ik moet werken en door bepaalde omstandigheden hebben we er totaal geen zin in!
Niets!! We gaan de eerste kerstdag met de familie uit eten en de tweede kerstdag eten we bij mijn schoonouders! Heerlijk!!
Ook niets, er is hier in Belgie maar 1 kerstdag en die spenderen we dit jaar aan de schoonfamilie die heerlijk kan koken
Kerstavond hebben wij een 4 gangen menu besteld bij ons favoriete culinaire restaurant. Die halen we 's-middags op en maken we 's-avonds klaar. De kinderen eten kerstkipjes met kerstaardaardappeltjes. 1e kerstdag wordt gourmetten. 2e kerstdag wil ik eigenlijk samen zijn met mijn familie en dat iedereen dan wat te eten meeneemt. Zoals altijd zal er wel veel te veel eten zijn die dag want iedereen neemt zowat de hoeveelheid voor een weeshuis mee.
Meestal kerstavond iets van wild. Ben dol op hert, kangoeroe, springbok. Dus Albert Heijn zal vast wat lekkers hebben dit jaar. Voorgerecht een lekkere carpaccio. Toetje maak ik een sachertorte maar dan met mijn eigen twist! Een van de kerstdagen zijn we bij mijn familie. De andere eten we met z'n drie. Dan maak ik denk ik een stoofgerecht.
eerste kerstdag komen opa en oma. dan maak ik een lekkere rollade en verder klappen we lekker de vetbak erbij aan. wel een lekkere salade erbij nog, tweede kerstdag? zijn we gewoon met ons gezin en ga ik denk voor lekkere broodjes gewoon ofzo, of gewoon aardappels met stoofperen en een bal gehakt haha
Geen idee! Het eten is hier nu niet zo denderend ivm de zwangerschap. Dus zou niet weten wat ik dan zou kunnen eten.
Geen idee. !e kerstdag eten we bij mijn schoonouders.. en 2e kerstdag eten we in een restaurant. Ik denk wel dat ik kerstavond weer lekker voor ons tweetjes kook net als vorig jaar, allemaal lekkere tapasjes ga ik maken denk ik
Ik denk onze kater...die is me toch een partij aan het vervelen hier (wil constant op mn toetsenbord liggen...), èn vanmorgen op de mat gepist! Grrrr
Ik ga waarschijnlijk bij ons thuis een brunch houden. Voor 10 volwassenen, en 3 kinderen, (1,5-3-6) Soep Stokbrood Kruidenboter Geroosterd brood Pistoletjes Bolletjes Sneetjes brood Quiche Croisantjes Stol Worstenbroodjes Saucijzenbroodjes Fruit Verse Jus dorange Smoothies Ham Kaas Gekookte eieren Rosbief Fricandeau Eiersalade Tonijnsalade Filet american Jam Hagelslag Pasta Koffie Thee Soesjes Mini tompouchen Mini chocolade bolletjes Cake met slagroom
Kerstavond is het een viergangendiner bij mijn ouders. Kerstdag is een zevengangendiner bij mijn schoonouders. Het diner bij mijn schoonouders zag er vorig jaar ongeveer als volgt uit (elk jaar quasi hetzelfde): Allerlei hapjes uit de oven (met cava) Koud voorgerecht met krab, garnalen, ... en sla en tomaten Warm voorgerecht met kaaskroket en stokbrood Aspergesoep Kroketjes met iets van groenten en biefstuk of lamsvlees IJstaart Koffie met koekjes en pralines En dit in totaal abnormale porties (voor het warm voorgerecht bijvoorbeeld 5 kaaskroketten per persoon gerekend, terwijl iedereen er maar 1 of 2 neemt). We krijgen elk jaar nog massa's mee naar huis . Mijn moeder maakt elk jaar iets anders. En in normalere porties. Tweede Kerstdag wordt hier in BE niet gevierd.
Kerstavond gaan we ws Chinees halen. Zijn met zn 3'tjes en wij hebben het erg druk gehad met werken (slagerij). 1e kerstdag zijn de kids van vl er ook. Als voorgerecht wordt het voor hun garnalencocktail en voor mij salade geitenkaas of vitello. Hoofdgerecht, gevulde parelhoen met stoofpeertjes, haricot vert met spek, pomduchesse en een wildsausje. Dessert heb ik de kids de leiding over gegeven dus ben benieuwd wat dat wordt. 2e kerstdag huis vol en verjaardag dochter vl. Voor overdag maak ik kleine tapas. Diner geen voorgerecht. Hoofd, hachee, hazenpeper en.Portugese kipstoof en verder verschillende soorten groenten en aardappel gerechten erbij. Dessert weetgik nog niet.
Een gourmetschotel, 1 dag uiteten/gewoon friet halen haha. Lekker geen verplichtingen dit jaar, vriendin van me is uitgerekend op 28 december dus het wordt nog spannend
Klopt! super spannend!!! Kan niet wachten! Hier dus helemaal geen kerst plannen.. We zien wel hoe het loopt. En zolang het nog kan zullen we vast en zeker lekker de gourmetpan aanzetten en hele gezellige dagen hebben, met of zonder baby (stiekem hoop ik met baby hihi)
Hier helemaal geen plannen. Ook nog niet over nagedacht. Al zullen we niks speciaals doen. Steengril aan is wel lekker. Frietjes.