altijd matzes (van huis uit gewend, grappige is dat mijn man dit dus helemaal niet kende en ze ook niet lust ) verder ei, broodjes, croissantjes. en waarschijnlijk gourmetten 1e paasdag en 2e een rollade met krieltjes en groenten of zo.
De paasstol is kende ik nog niet. Wel kerst. Is waarschijnlijk die van kerst met een nieuw wikkeltje errond En als er nog teveel overblijft hebben we binnenkort ook valentijnstol, moederdagstol, vaderdagstol...
Moet ik eerst weten wanneer dat is Ik weet dat echt nooit bij zulke feestdagen. Ik vind het altijd wel gezellig om te ontbijten met afbakbroodjes of -croissantjes uit de oven, en een goed excuus om een chocoladepaashaasje op te smikkelen. (Als je schoolgaande kinderen hebt en niet freelance werkt zal dit vast makkelijker te onthouden zijn )
Uiteraard eitjes Luxe beleg zoals zalm, salades, etc Toastjes in pasvormen Lekkere sappen, thee, koffie Lekkere broodjes en croissants Haagsche kakker (een soort paasstol maar veel lekkerder ) Dit is de lunch voor 1e paasdag