Meiden ik ben weer lekker bezig . Was op internet aan het neuzen voor een zwangerschapstest want ze vliegen er doorheen hier op t moment (ja ik weet ik weet t ik ben gek ) Toen las ik over de testen van Mat Care, deze besteld en al binnen. De testen kunnen 6 dgn voor je nod al zien of je zwanger bent geven ze aan. Heeft er iem van jullie ervaring mee of ben ik mezelf gewoon langzaam aan gek aan t maken? Liefs *Edit moderator: topic verplaatst*
Hai, Ik heb er ervaring mee, een slechte zelfs! Wil je niet ontmoedigen maar heb later begrepen dat die testen eigenlijk helemaal niet betrouwbaar zijn! (ja dat hoorde ik ook pas toen ik al getest had!) En de kans is er dat je positief test en dat het vruchtje toch nog loslaat zeg maar omdat het nog een vroeg stadium is! Normaal zou je dan niet eens weten dat je zwanger was omdat je gewoon ongi wordt zeg maar... Ik zelf heb er dus geen goede ervaring mee wat niet zegt dat jij dat niet kan hebben! Ik zeg dit alleen maar om een teleursteling te voorkomen zoals bij mijn! Als je weet wat je te wachten staat kan je dat in je achterhoofd houden! Ik hoop dat het bij jou wel goed gaat maar ik heb me sindsdien voorgenomen niet meer eerder te testen dan mn NOD! Het is moeilijk, en zulke testen maken dat nog moeilijker hey! Succes met testen in ieder geval! Hoop dat het positief is!
Idd wel testen natuurlijk, begrijp me niet verkeerd hoor! Maar zou het gewoon niet eerder als je NOD doen! Succes!
bedankt meiden id weet zelf ook dat dat verstandiger is maar het is fij om het nog eens van jullie te horen en hoop dat ik iet in de verleiding kom. had ze eigenlijk gewoon nog niet in huis moeten hebben
de matcare ultra is niet zo gevoelig als ze zeggen dat die is. de midstream test eerder posi is mijn ervaring.. samen met die van kruidvat.
Ik ben er ook geen voorstander van. Gewoon op de NOD testen. Weet je het zeker! Bij mij gaf de test in ieder geal niets eerder aan. Testte pas een week na NOD positief haha. Gewoon geldklopperij.
ik teste zelfs een week na mn nod met de matcare ultra nog negatief... terwijl de testen van clearblue toch duidelijk positief aangaven. terwijl deze een veel hoger HCG gehalte hebben je kan ze natuurlijk wel gebruiken, misschien testen ze bij jou wel posi. maar ook mijn ervaringen met deze testen zijn niet al te best.
jammer MeMe, maar als ik de reacties hier moet geloven kan ie altijd nog positief worden na zondag. Heb je verschijnselen/tekenen at je denkt zwanger te zijn? Ben benieuwd wanneer ik mn eerste mat care erdoorheen stick wil t eigenlijk niet eerder als mn nod doen maarja, verstand en gevoel is wat heeeeel anders he. Liefs BeeBee
Hallo Beebee, Ja ik heb wel steeds steken in mijn linkerlies en van de week ook steeds pijn in mijn linkernier. Nu niet meer. Vannacht heb ik slecht geslapen, hele nacht hartkloppingen. Die dagen ervoor ook al, ook steeds overdag. Heel vervelend. Nu achteraf blijkt dat mijn NOD pas a.s. donderdag is omdat ik een cyclus van 33 dagen heb. Dus er is nog hoop. Nou inderdaad! Het valt niet mee om te wachten! Ik ken het. Denk nu steeds van ja, maar misschien heb ik het nu door die stress en hartkloppingen wel verpest. Je wilt zo graag. Maar gewoon geduld en afleiding zoeken is het allerbeste denk ik!
Test gewoon op de NOD dag dan weet je meer. Ik teste 4 dagen voor NOD negatief en op mijn NOD positief
Je hebt gelijk Meme geduld en afleiding is het beste dus gaan we dat maar eens zoeken en niet teveel hier rond neuzen. Nog 7 dgn voor mij en dan kan t string staren op de wc weer beginnen wel nod/geen nod/wel nod/geen.... haha
ik heb ze ook, en het is een beetje dubbel want in de handleiding staat dat je het beste op of na je nod kan testen..terwijl het dus testen zijn voor 6 dagen voor je nod..
Ik testte met de ultra ook negatief maar was wel zwanger. Je kunt beter andere kopen en op nod testen.
he beebee hoe gaat het met je? Ik zag geen berichten meer op "zo ongeduldig" en nu vind ik je hier weer. ik begrijp dat je ongeduld nog steeds hetzelfd is.
He Djaar Lees "zo ongeduldig"nog wel, en ja ik blijf zooooooo ongeduldig. Nog 3 dgn en dan mag ik er hopelijk een testje tegenaan gooien