kat loopt mank

Discussie in 'De lounge' gestart door mamavd, 1 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavd

mamavd Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.598
    0
    0
    misschien dom vraag je maar mijn kat is gister van het dak van het schuurtje gesproken en loopt nu heel klein beetje mank,tilt af en toe z;n pootje op en als je het aanraakt tilt die hem ook op...moet ik daar nu mee na de dierenarts? of zal die gewoon verkeerd gesprongen zijn? en gaat dat vanzelf over?

2. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Ik zou er gewoon mee naar de dierenarts gaan.
    Die kan het beter bekijken.
    En die kan evt pijnstilling geven.

3. nina3

nina3 Bekend lid

27 aug 2010
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Even aankijken en als het na een paar dagen niet over is kun je altijd naar de dierenarst gaan .
    We hebben hier een aanloop kater , "Piraat" die heeft wel vaker zoiets , of gevochten met de andere katers. Dan ren ik ook niet gelijk naar de dierenarts , en tot nu toe gaat het steeds vanzelf over . Ze zijn niet van suiker....

4. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    wij hebben ook zo'n kat, die loopt regelmatig mank. Als het langer als een week duurt dan gaan we naar de dierenarts.
    Nu is dit ook nog eens een kat die soms expres mank gaat lopen als je kijkt... (we hebben hem nu meerdere malen hierop betrapt)

5. Skye

Skye Niet meer actief

Zolang hij zijn poot wel gebruikt, kan je het even aankijken. Maar dan wel absolute rust, dus binnen houden!!

Deel Deze Pagina