Heel even van mij afschrijven; vandaag had ik mijn 1e echo weer voor de 3e ronde IUI. Ik was afgelopen dinsdag ongesteld geworden helaas, maar ik had hem al voelen aankomen... Aan alles wist ik dat de 2e poging niet raak zou zijn. Alleen.... met de echo vanmorgen zei de arts in ene dat mijn baarmoederslijmvlies toch nog erg dik was... Geen idee wat dat betekende; ik dacht is dat slecht Toen vroeg ze of ik soms wat minder gevloeid had als anders? Nou, nee niet echt. Gewoon eigenlijk... Ik moest voor de zekerheid voor HCG gaan prikken!!! Nou, dan krijg je toch een klein beetje hoop toegeworpen, is het niet?! En dat wilde ik helemaal niet want ik wist eigenlijk wel beter, maar tegen beter weten in.... Goed: s'middags de uitslag van de test: negatief! Wat een domper! Pffff Nu weer even diep adem halen en op naar ronde 3.
Och moisie..wat een ontzettende mindf*ck Balen meis... Heeft de gyn nu ook aangegeven of te dik bms slecht is en of hoe dat is ontstaan? Sterkte!! Hier ook weer ronde 3
Kan me voorstellen dat je dan toch een sprankje hoop hebt en je dezelfde dag nog wordt gelijk gemaakt met de vloer. Dikke knuffel!!
Wat ontzettend vervelend! Van zulk nieuws krijgt iedereen opeens hoop! Echt rot! Hopelijk komende ronde meer geluk! Hier ook weer na iui3 helaas! Succes met de volgende poging! Knuf!
Dank jullie wel, meiden! @Wensmeisje: nee, de arts zei niet dat het slecht was.... gewoon voor de zekerheid een test doen en als het niet zo was, mocht ik beginnen met hormoon spuiten voor de volgende poging... Jullie ook allemaal succes he?!!
Oh wat extra zuur zeg. Ondanks dat je het niet durf te geloven ga je zo toch weer hopen. Dikke knuffel meid en hopelijk is het de volgende leer wel raak!!