Ons zoontje heeft een tijdje met mij gedoucht toen hij niet meer in zijn badje paste en nog niet kon zitten. Nu kan hij goed zitten en wissel ik douchen en in badje zitten met elkaar af.
hier een badzitje waar ze half in liggen tot 1 jaar gebruikt Nu ze kan zitten zit ze weer in haar badje om te douchen en als ze in het bad gaat hebben wij een ander badzitje een soort stoeltje waar ze echt in zitten. Ik weet wel dat wij vroeger heel lang nog in een wasteil gingen zitten omdat we geen bad hadden.
Hier hebben we het badje alleen in de kraamweek gebruikt. vond het echt een onding, telkens pijn aan m'n rug. Ze gaat altijd gewoon mee onder de douche of in het grote bad en toen ze klein was dan in zo een ligsteun. vanaf dat ze kan zitten in een badring. Gaat prima allebei! we hebben een inloopdoudhe en sinds ze kan kruipen zet ik haar gewoon uitgekleed in de badkamer en kruipt ze bij me onder de douche. ze vindt het geweldig! En als ik de kraan van het bad aandoe dan kruipt ze al richting de badkamer Ze is gek op water! hihi
Hahahaha! Dus we hebben nog even! Hahaha! Geen idee hoe je man eruit ziet...maar ik zie nu dus echt een lange dunne man opgevouwen in een badje voor me! Haha!
Hier ging ze al snel mee onder de douche en ook nog wel gewoon in het badje! Nu ze ouder is en zelf zit gaat ze nog vaak mee onder de douche maar ook regelmatig in het bibabad (opklapbad wat je in de douchebak kan zetten)....
hier gaat ze nog in het kleine badje, toen ze net even groot was als het badje kwam ze steeds met haar hoofd tegen de kant, maar nu trekt ze gewoon haar beentjes op.
Hier t/m 7 maanden in de tummytub en toen kon ze zitten en ging ze in het gewone badje zittend. En nu nog steeds.
Hier heeft ze een tijdje zittend in het badje gezeten of ging ze mee onder de douche. Sinds kort gebruik ik het badje helemaal niet meer, maar dat is meer omdat ze steeds gaat staan en er uit wil klimmen. Hier dus lekker onder de douche of in het grote bad. Als je geen groot bad hebt kun je ook zo'n opklap bad halen, dat is wel wat groter, maar wel leuk voor ze. Maar daar heb je wel pas meer aan als ze zelf kan zitten. Mijn zusje gebruikt dat voor haar kindjes omdat ze ook geen bad heeft en die vinden dat helemaal leuk.
Eerst een badzitje, vond hij heerlijk. Voelde veilig omdat het hem ondersteunde. En toen hij wat ouder en dus beweeglijker werd, gewoon in onze armen. En zodra hij zich goed kon omdraaien en op zijn buik kon liggen met een klein laagje water. Kon hij heerlijk spetteren en badderen. En dat doen we nog steeds zo. Hij geniet ervan.
Het begint hier nu ook lastiger te worden idd. En ze spartelt ook nog eens behoorlijk. Zal dat zitje eens van zolder halen.