Wanneer word het bloedverlies minder?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Mamasboefje, 26 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamasboefje

Mamasboefje Actief lid

25 mrt 2013
    195
    0
    16
    Noord-brabant
    Hallo,

Ik verlies al sinds dinsdag wat oud bloed hierdoor vertrouwde ik het allemaal niet en ben ik doorgestuurd naar de gynaecoloog. Zij heeft een echo gemaakt en kon niet veel zien op de echo. ze zag wel dat het slijmvlies wat dikker was en dat er waarschijnlijk een miskraam aan de gang is of er is nog wat aan het groeien. Ik ben natuurlijk meteen van het ergste uitgegaan en tijdens de echo begon ik ook al hevig te bloed.. helder rood bloed dus. Dit is in de avond alleen maar erger geworden met hevige krampen erbij. Tot nu toe heb ik alleen hele kleine stolseltjes verloren maar die waren echt heeeel klein. Zo ver ik kon zien dus geen vruchtje of wat dan ook. Maar mijn vraag is nu: hoelang blijft het bloedverlies en krampen aanhouden? want ik heb het nu al sinds donderdag en ik begin me nog toch wel een beetje slap en moe te voelen. Is dit normaal of moet het nu inmiddels wel minder worden?

2. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    bij mij begon het donderdags met een klein spoortje bloedverlies.. Vrijdag ietsje meer en begonnen de krampen.. Zaterdags lag ik krom vd pijn en heftige bloeding.. Dat heeft bij mij helaas ruim een week volgehouden, na 8 dagen werden het bloeden en de pijn minder, en na 13 dagen was het pas gestopt.. Maar de vk zei dat je normaal gesproken nadat je het vruchtje verliest minder pijn krijgt..

na die 13 dagen was ik ook pas schoon.. Als je het niet vertrouwt overleg even met je verloskundige morgen.. Ik had toen allang moeten bellen, maar ben doodsbang voor het ziekenhuis, dus ik heb het totaal fout aangepakt.

sterkte meid..

Deel Deze Pagina