Balkonplanten, nepwimpers, wierook, , openhaardhout, harsspul van kruidvat eigen merk, speelgoed van action
Een hele hoop van de genoemde dingen, maar ik dacht zelf als eerste: boeddhabeelden. Een zoektocht op Funda was laatst verbijsterend! De een na de ander had zo'n stom ding in zijn plee, badkamer of hal staan. Blegghhh!
Slangen (ben er als de dood voor) Kijken in een dierentuin achter glas vind ik eigenlijk al niks. Drugs In huis roken. Vervelende niet opgevoede vriendjes van mijn kinderen. Schoenen!!!!!! Uit die dingen.
Speelgoedwapens (uitgezonderd misschien een ridderzwaard, maar geen pistolen of revolvers, ik wil het gewoon niet hebben later) En echte wapens trouwens liever ook niet .
Oooh idd, wij kregen er na onze verhuizing 1 cadeau, echt een groot, zwaar ding... Heeft een hele tijd in de schuur gestaan
Als mensen een groot raam hebben hangen ze er drie op. Zeg maar: achter, voor, achter. En dan ook op verschillende hoogtes. En soms nog; licht grijs, wit, grijs. Zie t super veel hier
mijn broertje, schoonzus & zwager - een motor - van die lelijke sneakers die je tegenwoordig ziet met een enorme zool. lijken wel een opblaas boot - trainingspakken van adidas of Nike - airfryer - lederen bank - (hard)drugs
Steigerhout Inderdaad spullen met van die zogenaamd huiselijke teksten er op Voor de kinderen schoenen met lampjes
- Harembroek - Een bed zonder voeteneinde (voor mezelf dan) - Huisdieren, want ik ben allergisch. (Evt. een vis zou nog kunnen) - Sigaretten en drugs - Boeddha beelden
Hier ook niks wat met boeddha te maken heeft en geen pokemon Verder vast nog wel heel veel. Maar dit is wat er in mij op kwam
Nee joh, wat erg Ben nu wel heel benieuwd hoe dat eruit ziet haha. Ik ga even rondkijken of ik het hier in de buurt ook tegenkom.
Ik herken zo veel in wat jullie schrijven haha Inderdaad de boeddha beeldjes. Ik heb dat nooit zo begrepen, vind mijn kamer er echt niet leuker op worden met die dingen erin. Maar was daar ook niet iets mee dat je ze alleen mag krijgen? En mag je ze dan niet weggooien ofzo? En ook iets wat ik nooit zou kopen voor mijn kinderen: die schoenen met wieltjes eronder. Was pas op het vliegveld, al die kinderen kwamen door groepen mensen heen zoeven. Super irritant. En als ze dan wilden lopen, moesten ze hun voeten in een heel gekke positie dwingen. Lijkt me niet goed voor de spieren...
Alles in de vorm van zingende Volendammers en afgeleide daarvan. Twee deuren verder is al erg genoeg. Dingen die pijltjes afschieten. Ik zie me al pijltjes uit ogen moeten peuteren. Een trampoline Harddrugs. Van mijn moeder mocht heel veel (waar wij eigenlijk minimaal gebruik van hebben gemaakt), maar ze was altijd heel duidelijk dat als wij harddrugs zouden gebruiken ze ons zonder pardon het huis uit zouden zetten ter bescherming van de anderen in huis. Ze heeft in de hulpverlening gewerkt en teveel ellende gezien daarmee.