(Hard)drugs Sigaretten in huis 1 van mijn tante's Schoothondjes en chiuaha's (rat op pootjes) Katten Mijn idiote buuf Witte leggings Frituurpan Donkere meubels Echt Bont
- Plavuizen, wat vind ik dát lelijk. - niet-biologisch vlees - vissen, knaagdieren en/of een hond - een nieuw bed, maar dat is omdat mijn man emotioneel nogal gehecht blijkt te zijn aan ons bed . Pas was ie kapot, hing 1 zijstuk nog maar aan een klein stukje vast. Ik blij -> eindelijk een nieuw bed dacht ik, maar niks daarvan hoor, man heeft het losse stuk weer even vast laten lassen .
Oh, nee . Ik kreeg voor Pasen zo'n heel fout plantenstukje cadeau van iemand. Ik heb hem bij een verzorgingstehuis hier in de buurt gebracht, nog met het folie en de linten er omheen.
Rokende mensen Verder heb ik niet echt iets wat eruit springt. Ik heb wel heel erg veel zooi wat mn huis uit mag, haha. Maar dan moet mn bijna ex eerst een ander huisje vinden. Over een motor in huis. Hier in de straat woont een man alleen, en die parkeert serieus zijn motor in de huiskamer...
Van die open ikea kasten waarvan je de gaatjes ziet zitten. Zeil op de vloer. John Williams, Bert van Leeuwen
Van die home borden met die kwijl teksten Sigaretten, roken doen ze maar buiten in de tuin met de deur dicht Vogels en reptielen ratten muizen Broeken met gaten en ook niet voor mijn kinderen, zo ontzetttend lelijk Heely's Glitters, dus geen glitterspray, gel, stickers etc Poezen Muggen, grr mijn 4 jarige krijgt er zulke lelijke plekken van die ook zo lang blijven zitten
Oh een x board. Hoe noem je zo'n ding waar te luie kinderen op staan en overal doorheen zooven.... Laatst letterlijk in de supermarkt letterlijk tegen mij aan gereden. En als je er wat van zegt kunnen ze t niet verbieden... nou in huis en daar omheen dus wel. Die komt er niet in. O en die van hier boven. Glitters. Alle soorten en maten en vormen.
Sigaretten! En ja, bezoek dat wil roken mag echt drie verdiepingen lager op de stoep gaan staan. Boeddhabeelden K3 SpongeBob Honden Drank Alles wat van kleur- en smaakstoffen aan elkaar hangt Van die houdbare fabriekscakejes
Huidieren vinden we hier afschuwlijk! Panter/zebraprinten... Sigaretten...gatsie! Grote tv Voor de kids: geen disney etc speelgoed/kleding Wasdroger Onderbroeken voor mijn man/zoons, alleen strakke boxers!
Mijn vriend wilde een koffietafel maken van een V12 motorblok. En dan zou hij dat zo maken dat dat de zuigers zouden bewegen en er licht uit scheen... Nee. Gewoon nee. De motor (die heeft ie wel, wilde hij op een gegeven moment serieus in huis zetten). Opnieuw, nee. Ik woon niet in een garage. Chesterfields, Boeddhabeeldjes, van die kattenbeeldjes met zo'n bewegend pootje, hele zware donkere meubelen.
Inderdaad. En vaak staan er dan te dikke kinderen op met in de ene hand een telefoon enin de andere iets te eten
- Huisdieren - Boeddhabeelden en rozenkransen - Drumstel (mijn broer had er vroeger eentje. Wat een ellende) - lamellen
Plavuizen Sfeerloos Doet mij denken aan iets voor in een bijkeuken of vakantie huisje. En lamellen, blij dat wij dat straks niet meer hebben.