Haha, dan moet je hiermaar wegblijven.. witte muren (3 van de 4 in ral 9010) en teak meubels (salontafel, buffetkast, boekenkast en eettafel, niet uit 1 serie). Wel donkerbruine pvc vloer en normaal plafond zonder balken.. Ik zou zo'n complete serie ook nooit neerzetten, maar gelukkig mag iedereen dat lekker zelf weten..
Het valt me trouwens op dat er zo veel leden zijn die bepaalde mensen niet in huis willen. Toch best triest dat zo veel mensen gebroken hebben met familie... is geen aanval hoor! Ik heb bepaalde familieleden ook liever niet over de vloer. Maar ik doel erop dat er in zo veel gezinnen kennelijk iets mis is gegaan...
Ja viel mij ook al op. Mijn familie is ook gebroken helaas. Hier is iedereen nog welkom maar is het altijd een probleem wie op welk moment komt.
oh schiet me nog een te binnen wat hier never nooit binnen komt: een wc-bil-warmer, wat vroeger die omaatjes ook hadden met van dat fluff, hoe verspreid je bacteriën gatverdame!
WC-matje wordt hier wekelijks gewassen, ik heb een hekel aan koude voeten. Behang hebben wij alleen op onze kamer, bij mijn dochter komt 1 wand met behang. Ik vind behang warmer aan doen. Laminaat ligt er nu 11 jaar maar als er een andere vloer moet komen wordt het waarschijnlijk pvc. Eerst maar even goed sparen.
Honden en katten Orchideeën Spaarlampen. Het is zuiniger maar OMG wat een vreselijk ongezellig licht geeft dat
Nou was dat eerste maar waar....hier een gamefanaat in huis, xbox 360, xbox one, wii u, playstation...we hebben alles in huis
Laminaat op de benedenverdieping Honden Tekstborden Glitters Hoogglans meubelen/keuken Kunstkerstboom
Jaaa te ranzig hahaha! Dat vind ik dus ook van die wc matjes op de vloer! Krijg al kippenvel bij de gedachte!
Haha ik ga gillen als ik aan alle draden denk dit dan naar de tv gaan Hier op zoon zijn kamer een ps4 en vind al die kabels (plus draden van alle accesoires en opladers) zoooo irritant!
Ik ben ook niet zo gek op veel foto's in huis, aan muren etc. Een enkele foto, kan nog weleens gebeuren, maar dat is het ook wel.