Baby erg laag voelen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door acnaib, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. acnaib

acnaib Bekend lid

19 mei 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Ik voel de baby al een paar dagen erg onderin bewegen en duwen.
    Soms heb ik echt het idee dat ie er zomaar uit kan vallen, zo laag dat ik hem voel. Dat ie al helemaal klaar lift voor de uitgang!
    Ik weet dat het niet zomaar gebeurt , maar ik herken dit niet van me vorige zwangerschappen.
    Iemand die dit ook heeft??

2. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Ik lees mee!

Hier namelijk hetzelfde, ben 29 weken zwanger.

3. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Hier is met 26 wk geconstateerd dat onze dochter ingedaald ligt in mijn bekken. Voel haar dus ook vooral onderin en idd een zwaar gevoel beneden met lopen.

4. Bubi

Bubi Bekend lid

8 apr 2012
    531
    0
    16
    visagiste haarstyliste ZZP
    Zuid Holland
    Ik lees altijd dat wanneer je al een kind hebt gehad je bij de tweede een gevoel hebt alsof het met 't hoofdje tussen je benen hangt wanneer het ingedaald is, misschien is dat het?

5. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Ik had er met 24 weken ook al last van bij me meisje, maar goed die wou er helaas ook al uit. Ze is gelukkig blijven zitten, maar het liep en zat niet lekker!

6. prachtigwonder

prachtigwonder Niet meer actief

ik voel ook regelmatig achter mijn schaamstreek wat bewegen.
    ik ben 32.2 wk. soms lijkt het wel de hik..
    ik denk niet dat het kwaad kan hoor. en zomaar eruitvallen doet het zeker niet hihi. als dat zo was zouden bevallingen wel errug makkelijk gaan en hoeften we niet zo hard te persen;) dus maak je daar maar geen zorgen over.

7. langpootje

langpootje Actief lid

31 okt 2012
    164
    0
    0
    hier voel ik de kleine al vanaf dat ik hem voel met 12 weken heel veel onderin net achter of boven me schaambeen.

hij lag eerst met ze koppie beneden en toen waren het zijn handjes die ik voelde en zijn hoofdje die draaid.
    toen voelde ik duidelijk zijn voetjes boven in maar sinds een paar dagen voel ik alleen maar beweging onderin en aan de zijkanten dus volgens mij maakt dit ventje goed gebruik van zijn prive zwembad en draaid er lekker in rond.

blijf het toch fijner vinden als hij aan de boven of zijkant beweegt dan onderin haha

8. beccie

beccie Niet meer actief

ik voel het hier ook erg laag,
    ik vind het zwaar worden nu, heb een gevoel alsof er een baksteen onder in mijn buik zit. soms voel ik een scherpe pijn even bij mijn vagina,
    als ik een stukje loop voel ik me wel 70 hihi, en zitten en staan gaan word zwaar.

maarja. tis voor een goed doel ;)

9. acnaib

acnaib Bekend lid

19 mei 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Hihi, ja, je 70 voelen, heel herkenbaar!
    Veel gepoetst vandaag en net ff na de slager gewaggeld mag ik wel zeggen!
    En ik moet toch nog ff hoor!

Deel Deze Pagina