Ik koop ook het liefst alles wat los en vast zit, maar ik probeer me toch wel in te houden. Misschien maar goed dat we een jongen krijgen. daar is toch minder (leuks) voor te vinden qua kleertjes. Ben bang dat bij een meisje de kledingkast had uitgepuild. Wat ik moest en zou hebben is de Nijntje lamp voor de babykamer Staande lamp: nijntje in de winkel van Nijntje Vind het eigenlijk veel te duur, maar heb het deze week toch besteld via internet. Kan niet wachten tot ie binnen is!
Haha Cindy hier hetzelfde. Naja, ik weet niet wat we krijgen (en willen het niet weten) dus houd me in. Maar merk bij mijn zoon dat ik niet zoveel koop omdat er weinig leuks is te vinden. Bij mijn dochter* had ik al zoveel gekocht, zoveel leuks te vinden.
Kleertjes laat ik nog liggen omdat we het geslacht niet weten. Maar al dat andere spul waarvan ze zeggen dat het zo handig is. Haha Ben daar zooo gevoelig voor. Maar goed dat mijn vriend de rem erop zet
Pffffff te veel om op te noemen !! Missoni buggaboo set ! Moest ik hebben Alles van mona Lisa Mijn man gaat failliet ! Hahahahaha
Ik heb vorige week wat basic grijze rompertjes gekocht in maat 50. En het eerste pakje voor na de geboorte . Verder zal ik in de loop van de zwangerschap nog wat kleine pakjes kopen om de eerste weken mee vooruit te komen... Maar omdat wij ook niet willen weten wat het wordt, wachten we met hele garderobes aanschaffen... Maar als ik echt iets tegenkom wat ik leuk vind en bijvoorbeeld ook nog voor een mooi prijsje is... dan gaat het absoluut mee!
Wij gaan ook failliet van Mona Lisa. Gaan 1x per jaar naar Italië en bij het gardameer zit een outlet winkeltje. Waren dit jaar 6 setjes rijker en vorig jaar 9. Haha gelukkig verkoopt cocinelle online haha.