Ik ben een echte vent volgens sommigen. Ben gek op gadgets, computers, fotografieapparatuur en veel andere electronica spullen. Wil vaak ook het nieuwste van het nieuwste hebben, echt erg gewoon.
Ik koop ook eigenlijk het liefst bijna alles, boeken niet die leen ik bij de bieb, dus heb ook 'anders' gestemd. Ligt ook vaak aan mn bui
Moeilijk.... In de praktijk koop ik veel voor de kinderen, kleding, speelgoed. Maar als het om mezelf gaat denk ik dat decoratie, spulletjes voor in huis of de tuin op nr. 1 staan. Kleding niet echt, make up wordt vervangen als het op is, maar ik gebruik niet veel ( mascara en foundation) Een boek word ik erg blij van en geurtjes ook!
Ik koop ook 't liefst iets voor Milan (en z'n zusje in m'n buik), maakt niet uit wat, als het maar voor de kindjes is.
Ik heb gestemd knutselspullen. Maar bedoel dan handwerkspullen En wat ik ook leuk vind is speelgoed voor mijn kindjes te kopen Kleren kopen vind ik vreselijk!! Schoenen kopen is zelfs nog erger grrrr.
Met stip op 1: Kleding!!!! en schoenen. Maar koop ook vaak boeken en DVD's. En ben het Blond Amsterdam servies aan het sparen. Edit; En nu natuurlijk bayspulletjes als we straks het geslacht weten ga ik helemaal los haha.....
1 keuze is te weinig haha! ik heb huis en decoratie ingevuld maar ook boeken en dvd's koop ik graag kleding niet heel erg meer. Broeken zijn altijd te lang en dan weer te groot of te klein heel frustrerend:x zomerkleding vind ik wel makkelijker als winterkleding kopen.
veel van je lijstje wel. heb gestemd op interieur, dat blijft een verslaving. maar daar horen ook weer bloemen en planten bij. boeken ook, al leen in veel bij de bieb, en koop ik eigenlijk alleen boeken die ik dus of al een keer geleend had en leuk vond, of van mijn favo schrijfsters. kleding blijft ook leuk, voor mij en de kids. en anders: tsja, ik ben ouderwets, ik download niet, ik wil hoesjes hebben. dus cd's, films, games en tv-series. en tijdschriften!! make-up en verzorgingsproducten krijg ik van vriend, die werkt oa. voor een bekend cosmetica bedrijf. eten en drinken vind ik dus echt niet leuk om te kopen, maar is wel nodig.