Wat koop je nu dubbel bij een 2e?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Lief of Stoer, 20 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hier hebben we een 2e babyfoon gekocht (oudste dochter is gek op het muziekje van de babyfoon als ze gaat slapen, anders was het opzich niet eens nodig). Verder niks dubbel volgensmij? Alleen nieuwe flessen/spenen, maar dat is vervanging ipv dubbel. De kindjes schelen hier 25 maanden en ik ben erg blij met mn duowagen. Moet wel zeggen dat ik alle dagen met de kinderen de hond uit laat en ook meerdere keren per week lopend de boodschappen doe wat voor de oudste gewoon echt nog te ver lopen is.

Ik vond het shoppen iig reuze mee vallen, zeker met 2 meiden ;)

Oudste dochter lag hier trouwens met 21 maanden in een 1persoons bed.

2. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Mijn tante kwam hier ook al aanzetten dat ze stoelen in de solden had zien staan. Ik keek haar al aan of ze volledig gek geworden was en vroeg waarom in hemelsnaam ik een extra kinderstoel zou nodig hebben.

Ons zoontje zal ongeveer 2.5 zijn als de baby geboren wordt. Nu zit hij nog in de kinderstoel aan tafel. Maar als het op gewoon zitten neerkomt dan zit hij ook goed op een gewone stoel. Ik was zelfs van plan om de kinderstoel weg te zetten wanneer we verhuizen (als het goed gaat is dat over een paar weken) en dan een booster op een gewone stoel te gebruiken.

3. Storm

Storm Niet meer actief

Hier een extra ledikant, een duowagen (P&T), kinderstoel (ikea), beddengoed, slaapzakken

Deel Deze Pagina