Voorheen kwam ik bijna nooit bij de Action maar nu hebben we er vlakbij eentje en kom ik er wat vaker. Ik kan heel goed door de Action lopen zonder troepjes te kopen. Maar wat ik wel graag bij de Action koop; - Knutselspullen (zowel voor mijzelf als de kinderen). - Inpakpapier/ lintjes/zakjes etc. - De lijmrollers van de Action zijn fantastisch (ziet eruit als een correctieroller). - Oreo's voor de jongens (zijn goedkoper dan bij de Appie). - Vershoudzakjes met zo'n drukrand. - Kaarsen. - Gelpompje voor de jongens.
ik kom er regelmatig en koop er dus ook regelmatig dingen. Maar ik heb geen vaste dingen die ik daar haal, maar net wat ik nodig heb eigenlijk. vuilniszakken en wc papier etc ga ik niet speciaal voor naar de action, maar haal ik normaal gesproken in de supermarkt. Tenzij ik er ben en het toevallig nodig zou hebben.
In elk geval dove douche schuim. En verder af en toe wat knutsel spullen. Kaarsjes en andere rommel hihi
ik hou echt van de action wij halen er altijd waxinelichtjes kattensnoepjes en kattenmelk halloween versieringen lampjes voor in de tuin waxmelts grote kaarsen En als er leuke decoratie is haal ik het daar ook graag.
Soms billen doeken, leuke dingen voor in huis heel soms. Houd niet van teveel troep. Laatst leuke kussenslopen gekocht voor op de bank. Soms chocolade Haha en vroeger zwangerschaps testen. Verder kom ik er bijna nooit
Printerpapier (ook om te tekenen) Knutselspullen en schrijfwaren Billendoekjes Opladersnoeren voor telefoons Shampoo, douche en badderspul, deo Kwasten om te schilderen en terpentine Waxinelichtjes. Zooi koop ik er nooit. Andere dan hier boven genoemde spullen vind ik rommel.
Douche gordijn/matje Laatst kookspullen gehaald Verkaardagsversierig/uitdeelzakjes en inhoud Kerstdorpjes met verlichting Puzzels Playmais (Kleur)Boekjes Ballen Inpakpapier Flops: Waterdichte molton Moestuinspullen (de organische) Bellenblaas
Eigenlijk koop ik er alleen maar schoonmaakspullen standaard. De rest is echt sporadisch wat ik daar koop (zoals sokken). - wondersponsjes - allesreiniger van a good clean - “Swiffer” stofdoekjes - gele doekjes (kom even niet op de naam) - microvezeldoekjes Oh en wat ik daar ook standaard koop zijn kwasten, rollers en verfbakjes voor wanneer ik ga verven in huis. Veeeeeel goedkoper bij de action die zooi.
Vooral de a-merk verzorgingsproducten: douche gel, shampoo, deodorant en zo. Al haal ik die op heel bij etos/Kruidvat in een goede aanbieding. Verder tekenpapier, eens wat stickers en zo voor de kinderen, kantoorartikelen, soms schoonmaakmiddelen. Vroeger de billendoekjes. En ballonnen. Ik kom er een paar keer per jaar en koop dan groot in.
Plakband. Pakkettape en ducktape. Schoonmaakmiddelen van dat natuurlijke merk. Ruikt heerlijk! Dunschiller gebruik al bijna 10 jaar. Verf voor de kinderen. En seizoensdecoratie vind ik ook zó leuk daar. Sokken waren een flop. Goedkoop maar snel kapot.
Enveloppen Printerpapier Pennen voor als we geocachen Meuk om in geocaches achter te laten Wasknijpers Theedoeken Washandjes Tools voor te geocachen Vaatdoekjes Wenskaarten Mepal servies voor op de camping, vind t leuk om af en toe te wisselen Sinterklaascadeautjes Inpakpapier
Ik koop er niets 'altijd' want kom er eigenlijk zelden. Toevallig laatst een keer en toen heb ik tekenblokken en verf voor mijn zoontje meegenomen en wat kussentjes voor onze kale bank.
Knutselspul Bio-zakken Cadeaupapier Ondergoed voor mijn zoon Slaapmaskertjes voor de kids Verzorgingsproducten Nippon Wol
“Een tienerkamer is net zoiets als de Action. Je gaat naar binnen om alleen even rond te kijken, maar je komt naar buiten met ondergoed, sokken, kleding, bestek, borden, een zak chips en allerlei andere troep.”