Dit dus! Ik kom er zeker 1 a 2 x per maand. Kopen er best veel: Afvalzakken Biozakken Waxinelichtjes Tandenborstels dochter Wattenschijfjes Elastiekjes Borstel Schoonmaakspullen Deurstopper Knutselspullen Cadeaus Honden/kattenmandjes Opbergdozen en mandjes Verjaardagsartikelen Speelgoed Enveloppen Telefoonladers Fotolijstjes Sokken Ondergoed man Hele fijne, luchtige rompertjes Babyshampoo voor het paard Flexbandages Ducttape Plakband Verfkwasten en rollers Bepaald gereedschap Echt super leuk winkelen daar, neem me elke keer voor alleen te kopen wat ik nodig heb....
Veel te veel en heel vaak dingen die ik niet echt nodig heb... zo heb ik onlangs een doos kleurpotloden en een volwassenenkleurboek gekocht. Leek me leuk om tot rust te komen ... met een baby van zeven maanden in huis ben ik er helaas nog niet aan toegekomen... Verder koop ik er vrijwel alle huishoudelijke producten en poetsproducten.
Te benieuwd waarom je puinzakken gebruikt voor de patronen. Zelf koop ik knutselspullen, bakpapier, en over een paar weken kerstspullen om kerststukjes te maken met de ouderen