Printpapier Insteekmapjes Kwasten Lampjes Schoonmaakmiddelen Rietjesbekers Opbergboxen Kussenslopen Knutselspullen Klein speelgoed En dan de decoratie nog die ik er af en toe tegen kom.
Ik verkoop veel via Marktplaats, dus koop daar enveloppen. En wat ander schrijfspul, knutselspul voor dochter, (wegwerp)scheermesjes van Gilette.
Inpakpapier, doosjes, tasjes, strikjes. Stofzuigerzakken Kantoorartikelen Knutselspullen Slingers Luierzakjes
Wc papier Keukenrollen Vloeibare ontstopper Knutselspul Hotwheels (zoontje heeft er inmiddels wel zat, maar ze hebben daar voor een leuke prijs) Inpakpapier Kantoorartikelen Mijn man altijd zo'n ronde bak snoep Nippon koekjes Opblaasspul voor in het zwembad De appel/kaneel geurkaars van Brise Kit Isolatieschuim Vuilniszakken voor de Brabantia vuilnisbak van 30 liter Buxusvoeding Graszaad Ik vergeet vast nog wel iets
Wekelijks Hondenvoer Hondenkoekjes Weggooi schoonmaakdoekjes En in bepaalde periodes: verfkwasten, bakjes, afplaktape. En ja ik zit weer in zo periode Daarnaast: Batterijen Fietslampjes (de vriendinnen van onze dochter zitten altijd zonder) Kantoorartikelen Klei Kleurboeken Zwembaden Sierkussens Sokken Marsen, twix enz En nog veel meer.
Echt niks. Ik kom daar nooit meer, haalde er altijd alleen maar zooi. Ik heb ook het (onterechte?) idee dat mensen daar ook veel kopen omdat het toch goedkoop is en het niet boeit om het dan weer weg te gooien als ze het niet meer nodig hebben of het snel kapot gaat. Ik denk dat dat soort budgetketens voor heel veel verspilling zorgen.
Enveloppen Printpapier Pennen Klapper Grote en kleine vuilniszakken Opbergbakken Waxinelichtjes Sokken Schoonmaakspul Croky paprika ribbelchips voor mijn schoonbroer
Onderbroeken voor man en kinderen Oortjes Telefoonhoesjes Glasbeschermers voor telefoon Schoolspullen. Ze hebben er hele leuke agenda’s bijv die maar een paar euro kosten. En nog veel meer...
Ik woon in Frankrijk. We hebben hier qua Nederlandse winkels Action, Hema en Zeeman. En alleen de Action verkoopt salmiak (De Hema kruidnoten en Zeeman Nijntje spulletjes )
Nee joh, toch normaal dat je dat niet onthoudt Zit Kruitvat al in België trouwens? Want ik hoop heel erg op een kruitvat hier, haha.
Er zitten ongeveer 250 filialen van Kruidvat in België en op dit moment 5 in Frankrijk Overzicht winkels Frankrijk: https://www.kruidvat.fr/magasins/
Keukenspullen Servies Huis accessoires/decoratie Inpak papier Keukenrol Bakjes Koek 2x gehaald Cadeautjes Kantoor spullen Luierzakjes (maar vindt die van de etos beter) Microvezelsdoeken Schoonmaakspullen Wegwerp schoonmaakdoekjes Vlekkenverwijderaar Middel voor de wasmachine om van binnen schoon te maken Wasknijpers Wasmanden Fleecedekens Kussensloop Warme dikke sokken en normale sokken XL hydrofiele doeken Billendoekjes Heel veel dus
Toiletproducten zoals shampoo, conditioner, tandpasta, Deo etc. Ook wel eens schoonmaak artikelen. Als ik er toch ben nog een zak waxinelichtjes vaak en soms knutselspullen voor zoontje. Maar ik kom er bijna nooit dus áls ik er ben, dan bovenstaande. Anders koop ik dit bij de zeeman die naast de appie hier in de buurt zit.
Heel veel voor in de klas/op school! -spulletjes voor de inrichting -lamineervellen -insteekmapjes -hand desinfectie -knutselzooi -thema-gerelateerde spulletjes, mits ze het hebben -agenda -mandjes waarin speelgoed in opgeruimd wordt Voor thuis: -schoonmaakdoekjes -luchtverfrisser -Arizona blikjes -popcorn (die van de AH en Jumbo enz zijn minder lekker dan die van de Action) -inpakpapier -plakband -verkleedspul (bv Oktoberfest dingen of voor Koningsdag) En vast nog veel meer!
Niks, ik kom er echt nooit. Moet nu iets voor mijn hobby hebben wat ze daar goedkoop zouden moeten hebben dus eerdaags toch eens kijken wat ik al die jaren gemist heb