- Mr.Proper - Chloor - Badkamerspray - Waxinelichtjes en kaarsen vanaf de herfst - Onderbroekjes voor dochter, fijne pasvorm - Sokken - Printpapier - Pennen - Haarelastiekjes - Vochtige (baby)doekjes - Benodigdheden voor bijv kinderfeestje - Auto spullen zoals cockpitspray, bumperzwart, geurhanger, ruitenvloeistof, ontdooispray
Ik kom er niet zo graag, maar waarvoor ik er wel naar toe ga zijn: mandjes/bakjes en die blauwe balpennen van Bic.
Ik kan beter een lijst maken van de dingen die ik niet koop Kantoorartikelen, keukenspullen, bakjes/mandjes, schoonmaakdoekjes, pedaalemmerzakken, wc blokjes, ambi pur navul, keukentextiel, speelgoed en cadeautjes voor verjaardagen, seizoensartikelen, inpakpapier, accesoires, waxinelichtjes, knutselspullen, ondergoed dochter, sokken voor dochter en mezelf, babyspullen, versiering voor verjaardagen, make up reinigingsdoekjes, haarfrutsels. (Lijstje volgens de winkelroute )
Vind dat wel meevallen. Bij de Hema kan je ook allerlei prullaria kopen die je niet nodig hebt en de meeste mensen die ik ken kopen er gewoon schoonmaakbenodigdheden/schoolspullen etc (waarom ook het dubbele betalen?) dus het ligt er echt aan wat je koopt en of je gevoelig bent voor impulsaankopen. Kleding, elektronica, speelgoed kocht ik er echt niet.
Enveloppen Printpapier Das ook een beetje de opzet van action e. Dat je voor niets gaan en met veel buiten gaat.
Ik kom er niet vaak, vind het een vreselijke winkel. Maar ongeveer 2 a 3 x in het jaar ga ik er wel heen en koop er: Lamineerhoezen (voor picto’s maken), ik baal er alleen van dat ze (hier) alleen nog maar a4 hoezen hebben, eerder hadden ze ook a5, maar het allerliefst zou ik creditcard hoesjes vinden voor dat geld. Knutselspul Kartonnen boekjes Soms speelgoed, maar alleen als het zo’n partij is van merkspeelgoed (anders niet geschikt voor mijn kinderen) Opblaaszwembad Wasknijpermandje Oplaadbare batterijen!!! Die zijn echt prima en kosten zoveel minder En waterdichte matrashoezen, maar die koop ik niet meer. Ze zijn prima als je ze kort nodig hebt (bijvoorbeeld gedurende zindelijk worden), maar niet voor langdurig gebruik (onze zoon is niet zindelijk) dan gaat de pu laag vastplakken/stuk, dus heb nu iets duurdere hoezen die wel goed blijven in de was. Ik houd helemaal niet van prullaria, dus die gangen sla ik over.
Ik vind Kruidvat echt een verschrikkelijke rommelwinkel. Soms moest ik er wel wat kopen maar als het even kon ging ik toch liever naar de Hema of Etos. Of lag dat echt aan het filiaal in mijn woonplaats?
Oh ja wasknijpers... Wel de houten knijpers dan, daarvan heb ik ook een grote voorraad ingeslagen afgelopen keer.
Het is idd een rommelwinkel, maar ze hebben (bijna) alles en voor goedkoper. Drogisterijen bestaan niet echt hier waardoor je voor veel van die producten (zoals supplementen, vitaminen, over the counter medicatie en babyverzorging) naar de apotheek moet met bijbehorend prijskaartje. Zoveel makkelijker en goedkoper(!) om een Kruitvat in de buurt te hebben
Vroeger kwam ik nooit bij de Action maar nu hebben we er eentje om de hoek die toevallig ook nog netjes en opgeruimd is over het algemeen. Kom er nu dus wel wat vaker maar ik kan me altijd goed beheersen. Ik weet waar ik voor kom en verder neem ik niks mee. Wat ik er haal; Knutselspul voor mij en de kinderen. Kaarsen. Haargel voor de jongens/man. Van die hele brede rollen tape voor pakketjes inpakken. Snoepgoed. Heinz ketchup 1,5 kg editie. Mandjes/plastic bakken. Heel zelden haal ik maar iets voor in huis. Toevallig heb ik pas geleden een waxinelichtjes houder gekocht die ik perfect bij de gedenkplek van onze hond vond passen. Dat dat dan amper iets kost is weer mooi meegenomen maar ik ga niet bewust op zoek naar dingen voor in huis.
Als je in dronten of lelystad woont ligt het aan je woonplaats... whaha. Ik bind het kruidvat ook verschrikkelijk. Alleen die in Epe niet. Die is ruim opgezet waardoor het een beter overzicht heeft.
In mijn vorige woonplaats (ik woon niet meer in Nederland) was het al erg rommelig en klein maar toen ik afgelopen keer in Nederland was bleken ze ook nog eens verhuisd te zijn naar een nog kleiner filiaal
Niks , ik kom er echt nooit. Ik vind het ook verspilling in de hand werken al die goedkope producten. Ik hoef nooit kantoorartikelen te kopen, het raakt nooit op bij ons... er komt vanzelf wel weer een traktatie met een pen of een opschrijfboekje langs, of een reclamepen... ik heb echt al zeker 10 jaar geen pennen gekocht. Ik heb geen wegwerp-schoonmaakdoekjes, maar herbruikbare die ik meedraai in de was. Verder gebruik ik alleen ecologische allesreiniger om te poetsen... ik zou niet weten wat ik er moest halen.
ik bedenk me nu fietssloten. Zoon raakt gemiddeld elke 6 weken beide sleutels kwijt dus de goedkope van de action zijn prima. Wacht nog steeds tot er een keer een cijferslot ligt dan zijn we van dat gedoe met sleutels verliezen af.
Kantoorartikelen Schoonmaakmiddelen en sponsjes, vaatdoeken e.d. Vuilniszakken Maandverband Spalters en kwasten Tape Batterijen
Ik kom er echt zelden tot nooit. Ik vind het een vreselijke winkel. Weleens schoolspullen gekocht maar wat een slechte kwaliteit, schriften die afgeven, heel dun papier etc. Weleens een maillot voor mijn jongste gekocht, maakte hem open en wat een chemische vieze lucht, direct in de kliko gegooid. Ik kan niks met die winkel op de een of andere manier. Alles komt uit China en al het speelgoed zit vol weekmakers, betaal liever iets meer en dan met kwaliteit. Ik koop er weleens werksokken voor mijn man maar doe ik net zo lief bij de Zeeman.