Hoi meiden, Ik wil graag een tattoo wat staat voor mijn dochter, de miskraam en het hele traject wat we hebben afgelegd en afgesloten. Ik wil deze graag op mijn enkel, klein subtiel niet al te groot. Heb nog meer inspiratie nodig om te komen tot wat ik wil, hoor en zie graag ideeën. Zelf had ik zoiets wat ik ook mooi vind. Kom maar door met de ideee , bedankt.
Ik ben nog steeds denkende over hetzelfde .. Ik twijfel al heel lang over hun hartslag tatoeëren. En dan eindigen in een hartje. Met een sterretje /vlinder erbij voor mijn miskraam. Maar tis lastig. Ik lees dus mee voor ideeën.
Ja ook heel erg mooi idd. Heb alleen niets waar de hartslag van mijn dochtertje op staat en ook niet van de hartslag van de miskraam. Hartje heeft wel geklopt maar in week 10 niet meer
Heel mooi!! Ik zou voor de pols kiezen voor deze. Zoek voor zo’n fijn ontwerp een artiest die dit echt kan! Er zijn artiesten die minder goed zijn in zulke fijne lijnen. Bekijk ander werk van de artiest kritisch! De meesten hebben allerlei werk online staan. Op bijvoorbeeld facebook of instagram.
Ik weet een hele goede mijn zusje is daar ook geweest voor een tattoo nadat haar man overleed, prachtig mooi geworden. Zelfs heel gedaitaileerd vingerafdruk getatoeëerd super mooi