Jawel hoor.. Hoe onbenullig ook, onze bakker heeft de pepernoten alweer in de winkel liggen!! Vorig jaar had de kruidvat ze de laatste week van augustus al in de winkel liggen en laat ik die nou erg lekker vinden. Ben bang dat ik mijn dochtertje dit jaar wel moet uitleggen dat het echt nog wel een heeeele tijd duurt voordat de oude man ons komt vergezellen. Jullie al pepernoten gespot??! ( of de kerstballen bij de action natuurlijk, die zijn ook altijd erg enthousiast.. )
Heb toevallig vorige week net een zak weggegooid die nog verdwaald onderin de snoepkist lag Had em dus net zo goed kunnen laten liggen.
Pepernoten komen al jaren eind aug in de winkel. Manlief is er dol op en staat elk jaar vooraan. Ze zijn er niet eerder maar niet later, al lijkt dat soms wel.
Heb jaren in een supermarkt gewerkt en de sint artikelen komen standaard op 1 sept binnen. Nog leuker, je moet dat met pasen zelfs al besteld hebben als winkel zijnde anders ben jr gewoon te laat. Best bizar maar dat is met paaseitjes ook. Die worden al begin december besteld. Hartje zomer en je moet pepernoten en chocolade letters gaan bestelling
Zag het gisteren ook al ergens staan, k moet er nog niet aan denken en hopen dat manlief ze nog nergens in de winkels ziet en meeneemt, want dan zijn ze altijd zo op
Dat de winkel ze op tijd moet besstellen, snap ik best, want daar kan je niet mee wachten tot de laatste weken. Maar dat ze nu al in de winkel liggen, vind ik erb vroeg hoor. Kunnen ze net zo goed het hele jaar maar laten liggen.
Hoi dames, Er is hier al een topic over, deze sluit ik. http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/380671-eerste-pepernoten-de-winkel.html