In Zaandam hadden ze er gisteren nog genoeg in de maten 36,38,en 40, maar de 44 en 46 waren er bijna allemaal tussen uit. Vooral die zwarte vond ik best klein uitvallen.
Primark idd leuke winkel en zeker niet duur . Alleen jammer dat wij er ver voor moeten reizen . Als je vakantie hebt is het leuk om plaatsen af te gaan , zo als gister in zaandam . Was jammer dat de blouse die we zagen voor manlief er niet in zijn maat was .En de spijkerbroek voor mij te wijt was anders hadden we nog veel meer gekocht. En de schoenen te de dun niet goed voor mijn voeten . We komen vast nog wel eens weer ergens waar deze winkel is. Vandaag hier maar kijken naar een spijkerbroek .
Ik ben 2 maand geleden geweest, is ff een eindje rijden voor ons, maar we maken er gewoon een dagje Zaandam van! Voor 160 euro 3 kledingkasten weer goed gevuld! Kwaliteit vind ik ook prima! Sommige shirtjes van mijn dochter gaan zelfs mee voor de 2e ronde voor het buurmeisje!
Ik kom wel eens in Rotterdam. Ik haal er vooral de basic dingen als hempjes, shirtjes enz. Kwaliteit vind ik niet slecht hoor. Alles gaat hier gewoon de was en de droger in en ziet er ondanks dat nog goed uit. Ik heb er ook een broek van (spijker-stretch) die ook erg fijn zit en mooi in model blijft. Maar meestal hebben ze verder voor mij niet al te veel. maar de prijs-kwaliteit verhouding vind ik zeker niet slecht!