Dit krijgt mijn dochter van 5, prijzen staan erbij omdat ik alles bij hou op mijn telefoon Verf €8 Kleine lol bal €7 (Schoen) Grote lol bal €10 Zeemeermin playmobil €4,00 K3 spel €4 Zeemeermin staart €5 K3 boek €3,00. (Schoen) Spel vallende aapjes €15 Diy wereldbol €4 (schoen) Oorbellen €10 Als het er op tijd is nog een babyborn eenhoorn onesie van Ali
Ik heb 7 cadeautjes per kind voor ongeveer 10 euro (per kind). Bij de action gehaald en bij de Blokker, die hebben ook leuke dingen hier. Action : Unicorn sleutelhanger 1 euro ong Slijm met Ariel 1 euro ong (Slijm is hier altijd goed voor de jongste, oudste vindt niet zoveel meer leuk dus doet het er mee mee ) Zachte kussenhoes 2 euro ong Blokker: Fingerling mini 3 euro Window walker vlinder 1 euro ong Pinguin bruisbal 1 euro ong Kneedhoofd (met van die talkpoeder ofzo erin) 1 euro ong Nu alleen voor pakjesavond voor de jongste nog een zweepje kopen en alles voor de oudste nog. Zondag maar even de stad in, kijken wat ze leuk vindt. Ze is weer veel aan het lezen de laatste tijd dus in ieder geval een boek.
Voor Sint heb ik tot nu aan toe.... Zoon van 7 * max verstoppen rc auto * Lego dimensions Ghostbusters level * Lego dimensions Batman level * broodtrommel Dochter van 9 * draadloze koptelefoon * oorbellen 3x * set zelf bruisballen maken * broodtrommel Voor samen heb ik nog het nieuwe boek van de Gorgels. Dan voor allebei nog iets van opa en oma erbij bedenken. Voor in de schoen heb ik voor allebei al een Donald Duck pocket, verder nog even geen idee. Voor kerst krijgen ze meestal spelletjes. Ik ben er nog niet helemaal uit, maar dat zal iets worden in de trant van - The Climbers (gaat zoon vol leuk vinden) of - ticket to ride NL of - Azul
Mijn plannen wijzigen steeds. Ik heb nu in huis: Dochter 6,5: - squishy (schoenkado) - 2 leesboekjes avi m3 - dagboek - barbie kasteel - glow in the dark stickers (schoenkado) - tiptoi magie van het lezen Zoon 3,5: - squishy (schoenkado) - auto garage - Mario pullback auto - klittenband dartbord - glow in the dark stickers (schoenkado) Tiptoi boerderijboek En dan is nog eea onderweg vanuit Ali en 25 november ga ik nog wat dingetjes shoppen. O.a. een lolsurprisebal, pawpatrolpak, paraplu, puzzel, waterfles voor de jazz, puzzel, stiften, stickers en voor allebei een pyjama en/of foute sokken. Het is/wordt weer veel te veel dus. Misschien schuif ik wel wat door naar de kerst...
Hier waren de boeken van Roald Dahl toen al heel populair, de favorieten bij mijn oudste: De reuzekrokodil, De griezels, De fantastische meneer Vos, De GVR, De heksen. Ook een favoriet zijn de boeken van Draakje Kokosnoot en De drakenoppasser.
Het enige wat mijn dochter steeds roept: poopsie slime surprise unicorn.. Echt he.. ze krijgt een horloge, de rest weet ik dus nog niet
Die wil mijn dochter ook. Zou het aan de leeftijd liggen; ze is amper een week jonger dan jouw dochter. Ze krijgt hem overigens niet, vind 60 euro echt te duur voor zo'n (ook nog eens erg lelijk) ding.
Hier ook niet hoor.. denk dat het een glam goo pakket van 25 euro wordt oid... Nog wel veel geld voor slijm..mja.. ze mag wel 1 ding wat ik onzin vind, daar is het Sinterklaas voor @flikflak horloge die vond mevrouw te kinderachtig, het moet stoerder maar dan wel met eenhoorn of glitter, maar niiiiiet roze. Jaja....
Hier ook 5 kadootjes per kind Voor ,zoon (5) jaar : - Transformer auto (5dec) - zoekboek (5 december) - onesie (5dece) -huissokken (schoenkadootjes) - ???? Nog geen idee (5 december) Dochter (8) - make up koffer (5dec) -horloge (5dec) - pyjama (5dec) - Harry Potter deel 3 boek (5 december) - ???? (5 december) - stickersets (schoenkadootjes)
Pfoe ik heb dit jaar geen idee. Mijn man vindt dat ze 'te veel speelgoed' hebben, maar hij vergeet dat het met de leeftijd gaat en bepaalde spellen/speelgoed nu niet meer interessant is. Er staat dus een hoop waar ze uitgegroeid zijn en volgens hem is dat een teken dat we te veel kopen. Tja..
Je kunt niets weg doen? Misschien met de jongste lastig/zonde, maar ik zou toch kijken hoe je een beetje op kunt ruimen/plaats kunt maken.
Zijn dat niet die geurende poppetjes in een cupcake vormpje? Zag ik laatst bij op=op voor 3 euro geloof ik.