Hebben jullie nog wat gekocht de afgelopen dagen? Dochter wil een vergrootglas, dus die heb ik besteld bij Lobbes. Samen met een doeboek over het menselijk lichaam. Verder wacht ik het speelgoedboek van Intertoys af.
In huis of onderweg: Kinderen voor kinderen concertkaartjes Kinderen voor kinderen cd Voetbal badjas Voetbal pyjama Leesboek (voetbalverhaal ) Beyblades Dokter bibber 4 solarpoppetjes (schoencadeautjes) Waren net bij de Intertoys voor een cadeautje voor vriendje en toen heeft ie gelijk wat dingen aangewezen voor op zijn verjaardag annex Sintlijstje
Nog niet veel gekocht, maar lijstjes zijn al een eindje. Bovenste is steeds voor de jongste, onderste voor de oudste. Need: - feyenoord sporttas - Want: - - klick it Wear: - Feyenoord voetbalpakje - Read: - encyclopedie - dummie the mummie? Create: - stabilo stiften -
Heb al bedacht dat ik deel 2 en wellicht deel 3 van de Griezelbus voor onze zoon ga halen. Hij is nu bezig in deel 1 en vind het erg leuk geloof ik Verder nog niks kunnen bedenken , hij gaat maar lekker van alles aankruisen in het Intertoys boek
Ik heb voor mijn dochter luxe haarstrikken gekocht. En bij action een blauwe prinsessenjurk. Kan wel door als elsa jurk . Verder niks gekocht, ik weet nog steeds niet wat ik zal geven. Voor mijn zoon vind ik het helemaal moeilijk en die is ook nog eens 6 dec jarig..
Hier werkt het al een aantal jaar prima. Nog een pakje van opa en oma en 1 van oom en tante. En dan vind ik het meer dan zat.
Hier vandaag de kijkdozen van Gonnie en Gijsje en Boer Boris opgehaald met 2 bijbehorende boeken in verband met de Kinderboekenweek. Deze komen bij de sinterklaascadeaus die we al in huis hebben.
OMG!! Dochter (6) heeft werkelijk elk item met slijm/putty of onder welke naam het ook maar verkocht wordt aangekruist in de boeken. Met de mededeling: ik vraag het wel aan Sinterklaas, want van jou mag het toch niet!
Tja ik denk dat je er toch aan moet geloven, want waarom zou Sint het haar niet willen geven.... gna gna gna Echt geweldig dit!
10% korting op al het speelgoed dit weekend bij Intertoys! (via nieuwsbrief heb je een barcode die je in de winkel kan laten scannen. Online is het gewoon automatisch geldig.)
Voor mijn dochter van 6 heb ik in huis/is onderweg: - tiptoi magie van het lezen - tiptoi getalleneiland - pinypon iets van zeemeerminnen - leesboek - squishy Verder wil ik nog iets van lol surprise bal, verkleedhakken, poppenkleren, disney prinsessen barbie, barbie auto, jazz schoenen, dagboekje, knutselspullen, spelletjes, lego, pyjama, sokken, nieuwe fietsmand oid Voor mijn zoontje van 3,5 heb ik in huis: - super Mario pullback autootje - squishy - tiptoi dierenrijk - tiptoi boerderijboek Voor hem vind ik het megalastig want hij vindt bijna niks leuk maar denk ik nog aan minions ondergoed, knikkerbaan, haba spel...En toen was mn inspiratie wel een beetje op haha hopelijk doet hij nog wat inspiratie op in de speelgoedboeken
Haha vlak nadat ik het bericht hierboven schreef kreeg ik bericht van mijn man (ik zit met de oudste op zwemles en hij thuis met de jongste): het intertoysboek kwam net binnen, C wil een kauwgomballenautomaat
Intertoys speelgoedboek; https://view.publitas.com/folderaanbiedingen/intertoys-speelboek-2018-opt/page/1
Ik ben eruit! Voor mijn dochter: Luxe haarstrikken Blauwe prinsessenjurk Babyborn Voor mijn zoon: Gitaar Pistool met van die rubberen staafjes Duplo blokken Voor mijn dochter heb ik het bedacht maar ik weet dat ze dat wil/leuk vind. En mijn zoon heeft wel zelf dit lijstje bedacht. Nu nog iets voor zijn verjaardag bedenken