Wat koop jij online?

Discussie in 'De lounge' gestart door Vlinderkind, 14 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Af en toe wat via MP, laatst ovulatietesten van Sensitest en dat was het eigenlijk.

2. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.601
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Meestal sieraden.

3. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Tja, vanalles eigenijk, meestal via Ebay.Als we iets nodig hebben, kijken we eerst of het daar niet te vinden is.Hebben we gedaan met een wipstoel, babygym,...Nu zijn we op zoek naar een slaapbank. :)

En zwangerschapstesten koop ik standaard online. :D

4. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Hier ook best veel. Alleen de dagelijkse boodschappen niet (Albert bezorgt hier niet :rolleyes: ) en sommige apparaten niet. NOu ja dat wil zeggen, soms orienteren we ons wel even iin winkels, zodat we even kunnen voelen aan het apparaat en als we dan een keuze hebben gemaakt, gaan we vaak op zoek online of we em goedkoper kunnen krijgen.
    Meubels wil ik toch eerst wel testen voor ik ze koop, dus die zou ik wel life kopen zeg maar. Je meot toch weten hoe een bank of stoel zit. Oké kan evengoed via MP maar dan wel dat je eerst mag komen kijken zeg maar voor je tot koop overgaat.

5. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

10 sep 2008
    1.236
    0
    0
    kleding (kleertjes.com)
    speelgoed (bartsmit.com)
    nikes voor zoon (running24.nl)
    diverse games accesoires (bigdennis.com) (dvd's - wii assec. etc)

op marktplaats in het verleden vaak genoeg spelletjes voor de gb - ps etc gekocht, we hebben wel eens een bankstel van mp gekocht en andere inboedel dingen toen we net samenwoonde. en als ik iets speciaals zoek wat niet meer te krijg is in de winkel, is mp ook een uitkomst :)

Was ooit op zoek naar een speciale maxi cosi limited editon, die niet meer verkocht werd, en via marktplaats uiteindelijk die maxi cosi geven incl voetenzak zelfs en hij was letterlijk en figuurlijk (zeker de voetenzak) als nieuw. De mensen hadden een ontzettend groot kindje gekregen en heeft er ontzettend weinig gebruik van gemaakt :)

6. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

10 sep 2008
    1.236
    0
    0
    oh ja, en zelfs een paar keer boodschappen laten bezorgen door de AH als ik ziek was, en mijn man in Frankrijk zat. (echt een uitkomst die bez. service van AH) :)

7. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

maar in veel plaatsten doen ze het niet hoor!
    erg jammer

8. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Van alles bij diverse groothandels voor mijn webwinkel, en privé vooral bij kleertjes.com en H&M.

9. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

10 sep 2008
    1.236
    0
    0
    Ja dat is inderdaad jammer, ik ben blij dat ze het hier wel doen, het is echt een uitkomst voor als er een keer iets is waardoor je weet dat je het zelf niet kan (bijvoorbeeld op een zaterdag ofzo) :D

10. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik koop helemaal niks meer online. ik heb de lol weer terug gevonden om heerlijk met wat gespaarde centjes nnu vaak de KB heerlijk er een dagje voor mezelf te pakken kids een keer naar een oppas en mama lekker shopen heerlijk helemaal alleen zonder met iemand rekening mee te houden (ach iedere gek zijn gebrek)

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Met uitzondering van bederfelijk waren (eten. bloemen, enz.) eigenlijk alles.

12. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

10 sep 2008
    1.236
    0
    0
    offtopic, maar toch benieuwd. ;) Shop je dan voor jezelf,of voor de kids? :D

13. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Boeken, cd's/dvd's, bandshirtjes, drumspulletjes...

14. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    als de ap hier zou bezorgen zou ik elke week wel bestellen denk ik. Lijkt me ideaal!

15. sim

sim Niet meer actief

en... loopt het een beetje je webwinkel?

16. Brechtje

Brechtje Actief lid

22 sep 2008
    493
    0
    0
    Ik koop best veel online eigenlijk. Op olliewood(kindermode) de stoffenkraam en yoursoap(interieur). maar ook wel nieuwe dingentjes via MP zoals nieuwe Jottum kinderkleding.

Deel Deze Pagina