Tja, vanalles eigenijk, meestal via Ebay.Als we iets nodig hebben, kijken we eerst of het daar niet te vinden is.Hebben we gedaan met een wipstoel, babygym,...Nu zijn we op zoek naar een slaapbank. En zwangerschapstesten koop ik standaard online.
Hier ook best veel. Alleen de dagelijkse boodschappen niet (Albert bezorgt hier niet ) en sommige apparaten niet. NOu ja dat wil zeggen, soms orienteren we ons wel even iin winkels, zodat we even kunnen voelen aan het apparaat en als we dan een keuze hebben gemaakt, gaan we vaak op zoek online of we em goedkoper kunnen krijgen. Meubels wil ik toch eerst wel testen voor ik ze koop, dus die zou ik wel life kopen zeg maar. Je meot toch weten hoe een bank of stoel zit. Oké kan evengoed via MP maar dan wel dat je eerst mag komen kijken zeg maar voor je tot koop overgaat.
kleding (kleertjes.com) speelgoed (bartsmit.com) nikes voor zoon (running24.nl) diverse games accesoires (bigdennis.com) (dvd's - wii assec. etc) op marktplaats in het verleden vaak genoeg spelletjes voor de gb - ps etc gekocht, we hebben wel eens een bankstel van mp gekocht en andere inboedel dingen toen we net samenwoonde. en als ik iets speciaals zoek wat niet meer te krijg is in de winkel, is mp ook een uitkomst Was ooit op zoek naar een speciale maxi cosi limited editon, die niet meer verkocht werd, en via marktplaats uiteindelijk die maxi cosi geven incl voetenzak zelfs en hij was letterlijk en figuurlijk (zeker de voetenzak) als nieuw. De mensen hadden een ontzettend groot kindje gekregen en heeft er ontzettend weinig gebruik van gemaakt
oh ja, en zelfs een paar keer boodschappen laten bezorgen door de AH als ik ziek was, en mijn man in Frankrijk zat. (echt een uitkomst die bez. service van AH)
Ja dat is inderdaad jammer, ik ben blij dat ze het hier wel doen, het is echt een uitkomst voor als er een keer iets is waardoor je weet dat je het zelf niet kan (bijvoorbeeld op een zaterdag ofzo)
Ik koop helemaal niks meer online. ik heb de lol weer terug gevonden om heerlijk met wat gespaarde centjes nnu vaak de KB heerlijk er een dagje voor mezelf te pakken kids een keer naar een oppas en mama lekker shopen heerlijk helemaal alleen zonder met iemand rekening mee te houden (ach iedere gek zijn gebrek)
Ik koop best veel online eigenlijk. Op olliewood(kindermode) de stoffenkraam en yoursoap(interieur). maar ook wel nieuwe dingentjes via MP zoals nieuwe Jottum kinderkleding.