Ervaringen streep je slank dieet

Discussie in 'De lounge' gestart door pinguin72, 12 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik ben me een beetje aan het oriënteren op diëten etc.
    Ik wil graag gezond en blijvend afvallen en de sonja bakker methode is echt niets voor mij.
    Nu kwam ik het streep je slank dieet tegen en vroeg me af of er meiden zijn die hier positieve of negatieve ervaringen mee hebben.

2. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    Ik heb er geen ervaring mee, maar als ik je een tip mag geven. Ik heb ook alles geprobeert van sonja tot atkins en niets hielp echt op den duur :( Nu ben ik begonnen in november met gewoon letten op wat ik eet en 2 keer in de week sporten en ik ben al 12 kilo kwijt! Dus dat helpt echt gewoon gezond eten, niet teveel eten goed drinken en sporten! Dat is voor mij echt de beste manier. Veel succes met afvallen :)

liefs Esther

3. Danoontje

Danoontje Bekend lid

4 jun 2006
    568
    1
    0
    Huisvrouw
    Eindhoven
    Helemaal mee eens, ik heb ook vanalles geprobeerd maar tja jo-jo effect .. ik ben ook gaan letten op mijn eetgewoontes, ik doe nu 3x per dag eten, gezond tussendoortje en veel bewegen. Sportschool zit er voor mij niet in omdat ik niet rekenen op me vriend met de tijden dat hij thuis is om op de kids te letten. Dus ik ga elke dag samen met de buurvrouw een eind wandelen, mits het goed weer is natuurlijk. Ben in 4 maanden tijd nu zo'n 11 kilo kwijt.

4. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    zie je wel al dat dieeten helpt gewoon niet ;) gewoon gezond eten en bewegen!

Liefs Esther

5. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Steep je slank ís letten op je eetgewoonte!