Ervaringen streep je slank dieet

Discussie in 'De lounge' gestart door pinguin72, 12 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik ben me een beetje aan het oriënteren op diëten etc.
    Ik wil graag gezond en blijvend afvallen en de sonja bakker methode is echt niets voor mij.
    Nu kwam ik het streep je slank dieet tegen en vroeg me af of er meiden zijn die hier positieve of negatieve ervaringen mee hebben.

2. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    Ik heb er geen ervaring mee, maar als ik je een tip mag geven. Ik heb ook alles geprobeert van sonja tot atkins en niets hielp echt op den duur :( Nu ben ik begonnen in november met gewoon letten op wat ik eet en 2 keer in de week sporten en ik ben al 12 kilo kwijt! Dus dat helpt echt gewoon gezond eten, niet teveel eten goed drinken en sporten! Dat is voor mij echt de beste manier. Veel succes met afvallen :)

liefs Esther

3. Danoontje

Danoontje Bekend lid

4 jun 2006
    568
    1
    0
    Huisvrouw
    Eindhoven
    Helemaal mee eens, ik heb ook vanalles geprobeerd maar tja jo-jo effect .. ik ben ook gaan letten op mijn eetgewoontes, ik doe nu 3x per dag eten, gezond tussendoortje en veel bewegen. Sportschool zit er voor mij niet in omdat ik niet rekenen op me vriend met de tijden dat hij thuis is om op de kids te letten. Dus ik ga elke dag samen met de buurvrouw een eind wandelen, mits het goed weer is natuurlijk. Ben in 4 maanden tijd nu zo'n 11 kilo kwijt.

4. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    zie je wel al dat dieeten helpt gewoon niet ;) gewoon gezond eten en bewegen!

Liefs Esther

5. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Steep je slank ís letten op je eetgewoonte!

En het werkt super. Als je het afvallen programma volgt "krijg" je 130 streepjes (1300 kcal) die je op moet eten, verdeeld over de verschillende voedingsgroepen. Zo krijg je in ieder geval de benodigde voedingsstoffen binnen. Door te bewegen verdien je meer streepjes en kan je ook eens wat lekkers eten.

6. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    ik heb een tijdje streep-je-slank gedaan.
    ik vond het tegenvallen.
    als je het goed doet krijg je een groene dag,
    die haalde ik dus bijna nooit, niet omdat ik zoveel
    at, maar omdat ik soms vakjes overhield.

ik vind dat je per week moet kijken, bv de ene dag heb je meer trek in zuivel en de andere dag in hartig of in groenten.
    zo bleven altijd vakjes open, en haalde ik nooit een groene dag.
    maar als ik per week keek, at ik echt wel alles in de schijf van 5, alleen niet elke dag.

7. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Mmm... 1300 calorieen is wel erg weinig hoor. Ik heb een paar jaar geleden het 25-punten-dieet gedaan. Dat stond gelijk aan 1000 calorieen. Ben nog nooit zo dun geweest (ik leek wel 15), maar toen ik stopte kwam dat er natuurlijk langzaam weer aan, ook al at ik gewoon en snoepte ik niet enzo. Dat is het gedoe met die dieten. Als je ermee stopt en weer gewoon gaat eten (dus gewoon gezond) slaat je lichaam alles op omdat het eindelijk wat binnenkrijgt.

Ik sluit me dus bij de anderen aan: ik let nu gewoon op wat ik eet. Ik eet drie maaltijden per dag, snoep gezond (fruit) en soms misschien een koekje. Ik sport een keer in de week, wandel zoveel mogelijk en doe regelmatig thuis oefeningen. Zo moet het lukken. Het is alleen een kwestie van lange adem...

8. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    1300 kcal is de basis, als je echt de hele dag op je kont zit. Gewoon door huishoudelijk werk verdien je al streepjes bij.

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Meest geweldige dieet ooit!

Ik ben echt heel erg te spreken over streep je slank.

Alleen gezond eten en bewegen laat je niet afvallen.

Eerst bewust worden van wat je allemaal eet is veel belangrijker. 1300 calorieen om eerst af te vallen en daarna een goed programma om op gewicht te blijven.

Dat heeft Streep je slank erg goed geregeld. Er is hulp online en niet alleen eten, maar ook hoe je het beste kunt bewegen.

Ik ben van 62,5 nu naar 55,5 gegaan. En alleen de eerste twee weken moest ik even wennen. Nu is het een manier van leven.

Ik sport ineens weer bewuster.

Ik voel me beter dan ooit.

Gewoon proberen dit dieet. Echt een aanrader. En ik drink gewoon lekker een wijntje en eet af en toe gewoon lekker een koek. Met sporten kun je namelijk je eten verdienen.

10. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    kheb montignac gedaan.. gewoon omdat ik geen zin had om dingen te tellen, te wegen etc.

ben van 100 kilo naar 63 gegaan in aantal maanden tijd.. na bevalling ga ik er weer mee beginnen..

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Alleen het eten veranderen is eigenlijk niet helemaal goed.

Als je beweegt en sport ben je direct gezonder bezig.

12. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ bosi 333: op je aanraden ben ik 'streep je slank' eens gaan opzoeken op internet. Maar ik moet mij dan registreren en inschrijving betalen? Kan ik het nog op een andere manier vinden?

13. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    heb geen ervaring met de streep je slank, maar zonet heb ik het op google gevonden, maar het is echt niets voor mij.

maar de wii fit helpt je ook mee met afvallen en als je goed gezond gaat eten. dan val je echt af. dit helpt mij wel

14. Danoontje

Danoontje Bekend lid

4 jun 2006
    568
    1
    0
    Huisvrouw
    Eindhoven
    Zo'n dieet is totaal niets voor mij, ik geef er binnen de kortste keren een totaal eigen draai aan omdat dat dan meer in mijn leventje past.

Daarom gewoon smorgens, smiddags en savonds een maaltijd, tussen door wat fruit ofzo en veel water drinken.

Dat wil niet zeggen dat ik verders niets neem, ik drink ook gewoon nog een colaatje of een wijntje, chocolade of chippie pak ik ook gewoon alleen geen hele flessen, repen en zakken in 1x.

En verder loop ik vaker naar de winkels ipv met de auto te gaan, of ik ga gewoon een eind wandelen samen met de buuf, kindjes mee en wij samen achter de wagen.

Dit is mij tot nu toe het meeste bevallen maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat dit voor iedereen werkt, als je zelf baat hebt bij t strepen of t Sonja Bakker dieet dan moet je dat voor jezelf lekker blijven doen. Ieder zijn eigen manier het gaat om de kilootjes die je kwijt wilt toch ? ;)

15. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Nijntje1984, ja dan moet je je registreren. Maar ik heb wel iets waar je eerst op kunt kijken wat het ongeveer is.

Maar dan moet ik even zoeken op een andere pc.

Wil je mij er aan herinneren? ;) ( nogal een zeef, :oops: )

Ja het is inderdaad maar net wat je wil.

Ik heb dit dieet als zeer gezond ervaren. Ik krijg er juist meer energie van. En het is wel zo dat je een persoon moet zijn die niet zomaar opgeeft. Wel doorzettingsvermogen hebben dus, ;)
    Maar dat geldt voor alle slechte gewoontes. Als je eenmaal weer op een gezond gewicht bent kun je vanuit die positie zorgen dat je gezond blijft.

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Tof! Alvast bedankt! ;)

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik SJS al jaren, niet omdat ik jojo, maaar omdat ik er 20 kilo mee afgevallen ben en nu volg ik al twee jaar het op-gewicht-blijven programma. Het stimuleerd mij echt enorm om goed en vooral voldoende te eten. Ik at eerst echt veel te veel en als ik SJS nu los laat eet ik vooral verkeerd. Dus veel koolhydraten en te weinig vetten waardoor ik dus weer aan kom. Ik mag 200 streepjes eten en dat is echt geen enkel probleem, alleen als ik op vakantie ben gaat het eens fout, maar bij mij zijn echt 28 van de 30 dagen per maand groen. Het stimuleert ook enorm om te gaan sporten

Voor wie geen 45 euro per jaar over heeft om het online te doen, er zijn ook (dag)boekjes van SJS.

Deel Deze Pagina