met sinterklaas alleen een chocolade letter want 1 december is ie ook al jarig en dan geef ik een dvd van 24 en een jagermeister fles.. met kerst denk ik schaatsen die hij gezien heeft.
Is mijn man dan de enige die altijd zijn verlanglijst voor kerst al klaar heeft? Ik krijg links van webwinkels in mijn app gestuurd . Hier zijn het american football petjes, ps3 spel, motorkleding... Ik heb voor de kids alles al gekocht dus misschien heeft ie geluk
Hier is Sinterklaasfeest ook voor de kinderen, maar we kopen meestal wel een kleinigheidje voor elkaar. Heb vandaag als grapje een tube mannenscrub gekocht voor hem... dit nadat de badkamer en mijn man regelmatig naar mijn scrubcreme ruiken als hij gedoucht heeft
uuhmm niet veel haha weer een jaar veel liefde wij trekken lootjes in de familie, en voor de kinderen wat aparte cadeaus met kerst. Met sinterklaas doen we niks.
Hij krijgt een chocolade letter . Dochter krijgt een paar cadeautjes maar die snapt er eigenlijk nog niks van. Ik vind sinterklaas ook echt voor haar, wanneer ze het echt begrijpt dan stop ik misschien nog wat kleins voor onszelf in de zak zodat het niet raar lijkt voor haar.
Sinterklaas niets, of heel misschien een decemberkraslot Voor kerst krijgt hij kaartjes voor de Dinoshow, schoonzusjes en schoonmoeder geven dit ook aan hun man/vriend. Kunnen de mannen gezellig met z'n allen erheen!