Voor man kerst Geurtje Nieuwe kettingzaag Goede warme handschoenen Gezelschapsspel Setje nieuwe sokken en boxers Verder weet ik het nog niet
Hier ook lootjes met familieleden. Maar heb zelf wel ook wat dingetjes gehaald voor denk ik de schoen, meestal is het alleen schoencadeautjes voor de kids maar vind het leuk om hem ook wat te geven. Portomonee, Advent kalender van koffie. Van die marsepein fruit dingen . Chocoladeletter. En denk dat ik nog wat sokken haal die heeft ie ook wel weer nodig.
Ik ben volgende week ook nog eens jarig. Ik weet normaal gesproken nooit iets, maar dit jaar vraag ik om leuke uitjes. Bioscoop, theater, ergens wat drinken. Met de jongste naar de dierentuin ( we hebben net een abonnement) Ik verhuis eind januari, en eigenlijk vind ik dat ik al teveel spullen bezit. Vandaar de uitjes, leuke herinneringen maken vind ik veel leuker dan nog meer spullen.
Ik heb voor mezelf al de Rituals adventskalender gekocht en een verlenging van m’n movie pass waarmee ik onbeperkt naar de bios kan! Geen idee wat ik voor man koop. Voor de kinderen heb ik gekleurde houten blokken, smartmax, voelboekjes en boxpeeltjes voor de baby en een hele grote knutselmand met echt van alles en nog wat. En voor mini O een vingerverf pakket van peppa big en ‘magic cards’ ook van peppa. Oftewel, genoeg dus. Jullie weten dat ik het bedrag van een jaar koopzegels altijd besteed aan Kerst dus daarom pakken we met kerst altijd heel erg uit. Sinds kort ben ik premium lid waardoor ik 2x zo snel koopzegels spaar. Dan gaat het heel hard.
Onze favorieten zijn Wingspan, Ticket to Ride, Pandemic, Elfenland en Sherlock Holmes consulting detective.
Ik heb nu voor mijn vriend (hij is in december ook jarig) Een thai-massage van 1,5u Een fles popcorn-rum Een spelletje voor zijn mannenweekend (heet 'Quarantaine') Hagelslag xD
Man is onmogelijk hier. Hij vind weinig leuk, drinkt niet, geeft niks om kleding, leest niet. Zal dus weer een kilo zak m&m's worden
Niks. Doen we nooit voor elkaar. Met verjaardag van hem of mij gaan we meestal iets leuks samen doen, zo ook met onze trouwdag. Cadeautjes kopen voor elkaar doen we eigenlijk niet. Ook niet met Sint of Kerst
Voor sint niks, alleen voor de kinderen. Voor kerst meestal iets van mooie kleding, een horloge of een uitje voor ons twee zoals privé sauna.
Helemaal niks! Wij zoeken altijd onze eigen kado’s uit dan weten we zeker dat er iets onder de boom ligt waar we ook echt blij mee zijn.
Ik moest wel stiekem een beetje lachen om de sokken van een aantal. Ik zou best verbaasd zijn als ik sokken zou krijgen met kerst Wij doen nooit zoveel qua cadeaus eigenlijk. Ik wil dit jaar wel uitpakken qua gezelligheid. Vuur in de tuin, veel lampjes, familiebezoek, spellen doen. Echt veel beleving en samen zijn. Merk dat ik dat consumeren steeds onnodiger vind.