Wat koop jij voor je vent?

Discussie in 'De lounge' gestart door MinnieJ, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Wij hebben een jaar of 2 geleden afgesproken dat de niet jarige een leuk avondje uit regelt voor de jarige. Dus etentje met een filmpie of theater ofzo. Zo slaan we 2 vliegen in 1 klap. We hoeven niks meer te bedenken en we hebben weer een avondje quality time.

2. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Nachtje weg doen wij altijd...heerlijk

3. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ik heb mijn man al eens een mooie tas cadeau gedaan (gebruikt hij dagelijks naar z'n werk), een portefeuille, foto op canvas van hem en onze zoon en dit jaar (feb) wordt het een mooie nieuwe spijkerbroek, denk ik, want hij scheurde vorige week uit zijn favoriete jeans (teveel gedragen, hahaha)

4. me83

me83 Niet meer actief

van luchtjes,kleding tot rijlessen tot wii spel tot sieraden.. mezelf natuurlijk(inclusief sexy lingerie):p en dagjes weg.. of iets voor de inrichting van het huis.. hebben we allebei wat aan;)

5. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ik heb wel eens een bon voor de schoonheidspecilist gegeven, dagje weg, huidverzorgingsproducten, badjas,...ehh
    Of je neemt m mee uit eten.

Ik moet zelf binnekort ook weer wat verzinnen. best lastig om weer iets met iets origineels te komen :)
    Het hoeft niet groot te zijn, maar iets geven vind ik toch wel leuk.

6. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    ik maak mijn man echt blij met nieuwe technisch lego pakketten hoor! Het huis staat er hier vol mee. inmiddels begint ook de gewone lego flink in huis te komen van de kinderen, maar de afgelopen jaren had ik veel lego in huis, met kinderen die er nog te klein voor waren;)

7. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik geef bijna altijd activiteiten. Hij heeft een keer een slipcursus gedaan, een vliegles en dat soort dingen.

8. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    de mijne is gek op lezen dus ik geef hem meestal boeken.

9. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Wij kopen nooit wat voor elkaar..weet ook nooit iets voor hem en hij niet voor mij, dus bewaren het geld dan liever voor een keer vakantie oid..

10. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    horloge, boeken, tijdschriften.. kleren..

11. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Een dagje weg of een avondje uit.
    Maar afgelopen jaar niets. Hij wilde niets, vond het zonde van ons geld. Nou goed, dan krijg je niets :)

12. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Die van mij is einde van de maand ook jarig en ik twijfel tussen het boek van de meneer van Apple of een boek van een beroemde fotograaf.

13. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Vorig jaar had ik een slipcursus cadeau gegeven, vond ie heel leuk.

14. mol81

mol81 Niet meer actief

Ik heb vandaag net een nieuwe fiets gekocht voor zijn verjaardag.

15. Anice

Anice Niet meer actief

Ik weet het ook nooit. Hij heeft alles al en als je het aan hem vraagt weet hij ook niks te verzinnen dus worden het de afgezaagde sokken, overhemd of luchtje.

16. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Dit jaar heb ik mijn man een zilveren schakelarmband gegeven. Zelf vind ik het afschuwelijk, maar hij is nou eenmaal een sieraden man. En ik ben niet te beroerd om zijn ijdelheid te bevredigen. :)

17. hetlichtje

hetlichtje Fanatiek lid

3 dec 2010
    1.061
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mijn man weet ook nooit wat te verzinnen, dus ik bedenk het zelf. afgelopen jaar heeft hij een t-shirt gekregen van zijn favoriete tvserie Mythbusters. Gewoon een zwart shirt met een uitspraak van Adam erop. En we zijn een weekendje naar Giethoorn geweest. Hij was als een kind zo blij met zijn shirt! Over een paar weken ben ik jarig en hij weet nooit wat te verzinnen, dus ik vertel hem dan zelf wel dat ik graag een zilveren kruisje wil (voor aan mijn ketting). Die wat ik nu heb, heb ik 5 jaar geleden van hem gekregen en sinds die tijd bijna elke dag gedragen. En daar ben ik dan ook 5 jaar heel erg blij mee geweest!

Het zijn vaak de kleine dingen, of de dingen samen, die het meest gewaardeerd worden!

18. Sennaaa

Sennaaa Niet meer actief

Wat saai dat sommige van jullie elkaar niets geven, maar goed als jullie dat prima vinden geen probleem;)!
    Ik vind het toch altijd wel erg leuk om iets te krijgen en of te geven. Ik vind het alleen inderdaad ook erg moeilijk, mijn vriend koopt gewoon als hij iets nodig heeft (wij hoeven ook niet op de kleintjes te letten.. zal maar zeggen). Ik kom toch vaak op een geurtjes, horloge ofzo iets uit... mmmm ik denk nog even na!

*oh ik lees dat je toch al wat ideetjes hebt op gedaan, dan stop ik met nadenken.. weet toch eigenlijk niets.. :D*

19. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    mijn man krijgt nooit wat van me.
    hij wil het trouwens ook niet (ik denk er precies zo over)

wel proberen we rond een verjaardag uit eten te gaan, gewoon omdat we het leuk en lekker vinden. niet omdat het moet, gaat het niet die periode, dan gaat het niet.

20. ikkke

ikkke Bekend lid

29 mrt 2010
    560
    0
    0
    Onze mooie kids.
    Rotterdam
    Vorig jaar heb ik hem een ring en arband gegeven (die hij overigens nooit draag inverband met zijn werk, helaas had ik daar niet over nagedacht ;))
    Dit jaar heeft hij een playstation gekregen van me.
    Denk dat tie het tot nu toe het leukste kado vind in al die 9 jaar dat we samen zijn.
    Vooral omdat ik had gezegt dat ik niet nog zo spelcomputer in huis wilde.
    Maar agh 28jaar geworden en zo blij als een klein kind maakt het me eigenlijk ook helemaal niets meer uit dat dat ding in huis is gekomen:p

Deel Deze Pagina