Wat koop jij voor Sint/Kerst 2019!

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door chantal1985, 1 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.750
    113
  2. chantal1985

    chantal1985 Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.581
    835
    113
    Tip: zet deze vraag ook even in het Sint/Kerst topic in de peuter/kleuter hoek! Zitten net wat meer moeders met kids in die leeftijd, gok ik. ;)
     
    Shay25 vindt dit leuk.
  3. Shakes

    Shakes VIP lid

    2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Oh ik had daar gezocht en compleet over dat topic gekeken. Bedankt!
     
    Fristi2012 en chantal1985 vinden dit leuk.
  4. Fantykoekie

    Fantykoekie Fanatiek lid

    18 jul 2018
    2.655
    3.466
    113
    Vrouw
    Lijstje is wat groter geworden. En zijn pyjama's gaan binnenkort driekwartsbroeken worden dus,...:roflmao:


    Gekopieerd vanuit mijn nota app. Met sterretje erachter is in huis of al onderweg. :)

    - Minecraft actiefiguur mega creeper*
    - Nintendo switch labo voertuigen *
    - Nintendo switch Mario en sonic olympische spelen
    - boek Lion King*
    - 2 amiibo's
    - Experimenten set *
    - Sonic pyjama*
    - Mario pyjama*
    - gymtasje pokemon
    - Sonic knuffel
     
  5. wishfulthinking

    wishfulthinking Fanatiek lid

    7 aug 2012
    4.798
    2.481
    113
    Vrouw
    Nou wij zijn er gereed voor:

    Pakjesavond:

    * Lego friends vriendschapshuis
    * Vtech kidizoom selfie cam+ roze beschermtas en 32 gb micro sd kaartje
    * Baby born kledingset + helm voor scooter
    * Washimals

    Schoen:
    * Dokter/verpleegster verkleedset + stethoscoop en nieuwe dokterskoffer
    * Sierraden setje + nieuwe potloden
    * Eenhoorn in tasje + voorlees boek

    Voor onder de kerstboom:

    * Mandala unicorn
    * Foam clay + piepschuim atributen
    * K3 parfum
    * Lego friends hart
    * Totum eenhoorn sierraden maken
    * Clementoni Eenhoorn puzzel 104 stukjes
    * Apen spel
    * Sprookjesboek prinses op de erwt
    * grote unicorn 90 cm
    * Blowpens (klein setje)
     
  6. chantal1985

    chantal1985 Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.581
    835
    113
    Onze kids zouden zo dikke vriendjes kunnen zijn, zie ik aan je lijstje. Waar heb je de Sonic pyjama vandaan?
     
  7. Fantykoekie

    Fantykoekie Fanatiek lid

    18 jul 2018
    2.655
    3.466
    113
    Vrouw
    Haha ook Nintendo fan dan? :roflmao:

    Ik heb eentje bij kiabi gekocht. Nog nooit op die site besteld en mooi vind ik het ook niet maar tja het is Sonic en tricot dus voor de winter. :):roflmao:


    Het meeste wat ik van Sonic van kleding vond is of te groot, te klein,voor de zomer of nog lelijker.
    https://www.kiabi.nl/pyjama-van-sonic-kinderkleding-jongens-grijs_P599673C599674
     
    chantal1985 vindt dit leuk.
  8. chantal1985

    chantal1985 Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.581
    835
    113
    Ze is nu drie jaar een enorme Sonic fan. (twee jaar op rij haar verjaardag thema Sonic gehad, vorig jaar Mario Odyssey. Komend jaar wil ze Minecraft.) :D
    Bij Zeeman hadden ze laatst zowaar ineens sokken van Sonic, en een t-shirt (helaas te klein voor mijn dochter, was anders een grote hit geweest, want stonden ook Knuckles en Tails op), en een t-shirt van Minecraft. T-shirts van Sonic haal ik meestal via Amazon of Vetcoolshop. Maar pyjama's van Sonic had ik nog niet gevonden.
     
    Fantykoekie vindt dit leuk.
  9. Fantykoekie

    Fantykoekie Fanatiek lid

    18 jul 2018
    2.655
    3.466
    113
    Vrouw
    En de volgende Nintendo idool wordt waarschijnlijk Pokémon. :D
     
    chantal1985 vindt dit leuk.
  10. amdaa

    amdaa VIP lid

    28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Ik heb denk ik een probleem...

    Wij hebben nog amper wat gekocht EN onze kinderen kunnen ook niks bedenken...

    Ik heb tot nu toe per kind een Harry Potter kado (grote fans) en een paraplu.
    Er komen nog boeken voor ieder erbij, misschien een telefoonhoesje en meer heeft niemand nodig lijkt het..

    Alleen hebben we EN een pakjesavond EN een supriseavond met de familie te gaan..
     
  11. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.485
    8.332
    113
    Geen idee hoe oud ze zijn, maar er is toch altijd genoeg te bedenken? :roflmao:

    HP pyjama, HP sokken, HP boeken, HP dekbedovertrek, HP lego, enz. En spelletjes zijn meestal ook wel te bedenken, daar is zoveel variatie in. Eventueel nog iets nuttigs erbij (kan ook bv. badschuim zijn ofzo) en een chocoladeletter. En dan ben je toch al best een eind? En anders zou ik het toch een keer minder vaak vieren; krijgen ze ook niets van. ;)
     
  12. dreames

    dreames VIP lid

    9 dec 2007
    7.456
    3.708
    113
    Hier tot nu toe op het lijstje voor onze zoon van 7:

    Kapla in kleur
    Boek van Kapla
    Gepersonaliseerd voorleesboek weerwolvenfeest
    Boek de borrels
    Switchspellen luigi's mansion en joshi crafted Works
    Dekbedovertrek met dieren
    Detective pikatchu dvd
    Pikatchu knuffel
    Knexx
    Discolamp
    Stiften
    Magnetische letterwoord
    Stef stuntpiloot

    Voor onze dochter van 11:
    Dekbedovertrek
    Pandora armband (die van haar wordt te klein)
    Diamant painting
    Bioscoopbon
    2x dagboek van een muts
    Eigen make up maken setje
    Tombow handlettteringset
    A4 led rekenboek
    Gevulde etui van top model
    Dvd huisdierengeheimen
    Hitzone cd 2019
    Switch spel just dance 2019
     
    chantal1985 vindt dit leuk.
  13. Lynx

    Lynx VIP lid

    19 jul 2008
    8.500
    2.394
    113
    Voor de oudste (10) ben ik nu zo goed als klaar.
    Ze krijgt een lightpad, een leren tekenen- boek en een schetsdoos met 10 potloden, pastelkrijt, houtskoolpotloden een modelpoppetje en wat kleine accessoires.

    Voor de jongste geen idee.
     
  14. Marti

    Marti Fanatiek lid

    18 apr 2014
    2.329
    842
    113
    Wij zijn klaar.

    Zoon:
    doos knex
    Doos kapla
    Magic bal
    CD kinderen voor kinderen

    Dochter:
    Doos grote knex
    Glitterklei
    My little pony
    Smart game de 3 biggetjes

    Baby:
    vtech kever vormenstoof
    Ander dingetje met geluid
    Puzzel
    Krijtjes in de vorm van boerderij dieren
     
    chantal1985 vindt dit leuk.
  15. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.955
    8.765
    113
    Compleet inspiratieloos. Onze zoon is 5 en zit in groep 3 hij is geen echt speelgoed kind.
    Lego kan hij goed mee uit de voeten net als knutselen.

    Vandaag heeft hij het bol.com boekje doorgewerkt en hij heeft Lego hidden side op zijn verlanglijstje geplakt, serieus uit het hele boekje 4 dingen gevonden. Betreft hidden sides Hij heeft geen mobiel of tablet dus vraag me af of hij er wat aan heeft.

    Met knutselen gebruikt hij veel kartelscharen, wiebeloogjes, pons, playmais, wahi tape.
    Hij is echt heel creatief dus zoek ik eventueel daar nog leuke dingen voor.
    Een opbergkoffer dat niet roze is maar praktisch bijvoorbeeld.

    Wat zijn nog meer leuke knutsel spullen? Het hoeft niet een hele set te zijn.


    (Staat overigens niet bij de kleuters omdat het geen typisch kleuter kind is, loopt voor en daarom sluiten veel dingen helaas niet aan)
     
  16. Fristi2012

    Fristi2012 VIP lid

    23 jun 2014
    5.909
    3.328
    113
    Misschien een gereedschapskoffer voor de knutselspullen. Die vakjesbakken die erbij horen voor de kleine spulletjes.

    Iets grover knutselwerk dan? Een figuurzaag bijvoorbeeld?
     
  17. fairy2011

    fairy2011 Fanatiek lid

    28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Onze 5 jarige (ook groep 3) is gek op Lego en knutselen, maar ook op buiten spelen.

    Waar ik hem ook altijd blij mee maak:
    Aquabeads en ministeck.

    Verder is hij altijd blij mee buitenspeelgoed.
     
  18. zigzag

    zigzag Fanatiek lid

    21 okt 2015
    1.925
    666
    113
    Vrouw
    #218 zigzag, 3 nov 2019
    Laatst bewerkt: 3 nov 2019
    @owly
    Ik ging ook nog Ministeck noemen.
    O ja en ken je filigraan? Mijn zoontje vindt dat ook leuk om te doen. Bij de Action heb je voor heel voordelig een starterset (niet specifiek voor kinderen bedoeld). Als hij er mee bezig is, is hij helemaal zen. Allemaal strookjes papier rollen met dat "stokje" en dan vormen maken. Al die vormen maakt hij dan weer een groter geheel van zoals bloemen, bomen, een pauw.. noem maar op.
    Van de Lego Hidden Side heeft mijn zoontje 1 set, ben even vergeten hoe die heet maar het was niet dat mega kasteel. Doos was eigenlijk €30 en nu voor €15 bij Toychamp. Zoontje heeft geen eigen gsm. Wel een tablet maar daar heb ik nog geen app op geïnstalleerd voor dat Hidden Side gebeuren. Zoontje heeft er verder ook niet naar gevraagd. Hij zag de voorkant en daarna hoe het er echt uit ziet en zei toen met een heel serieus gezicht: "dat plaatje op de doos was dus een lokkertje" :roflmao:
    Hij heeft er overigens al leuk mee gespeeld. De set werd gebouwd en ook weer uit elkaar gehaald om te kunnen combineren met zijn andere lego sets :)
     
  19. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.955
    8.765
    113
    Ik was ook aan het kijken naar een gereedschapskoffer maar dan zijn ze zo saai, niet echt kinds. Misschien zelf er iets op plakken?
    Figuurzagen ben ik bang dat hij net iets te jong is. Is wel een goed idee voor zijn verjaardag over een paar maanden!

    @fairy2011 Grappig dat hij ook een knutselkind is. Zie toch niet heel vaak knutsel jongens. Aqaubeads heb ik ook al eens naar gekeken. Balletjes neerleggen en dan nat maken toch?
    Met de strijkkralen doet hij in ieder geval niks, weet niet of dit dan veel anders is hahaha
    Hij speelt niet veel buiten omdat hij dan in de buurt alleen is. Hij wandelt wel heel graag.

    @zigzag Bij ministeck krijg ik zelf flashbacks hahaha, die dingen die alle kanten opschieten bij het eruit halen. Met zijn alle kruipend over de vloer om te zoeken hahaha
    Filigraan, dat wou ik vroeger altijd maar nooit zelf gehad haha. Misschien ook eens kijken of dat leuk is!
    Je had een set van hidden side goedkoop gekocht! Wat je schrijft ben ik ook een beetje bang voor en dan is de set toch een stuk duurder dan gewone lego
     
  20. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.750
    113
    kids-at-work-kindergereedschap-mini-kabel-overheve.jpg kids-at-work-kindergereedschap-takel-met-katrol-en.jpg
    Wij kopen voor onze zoon voor Sint en verjaardag (januari) spullen van kids at work. Verschillende soorten "echt" gereedschap en uitvogel dingen zoals een katrolset en kabelbaan.
     
    zigzag vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina