Wat koop jij voor Sint/Kerst 2019!

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door chantal1985, 1 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijn37

    nijn37 Fanatiek lid

    13 aug 2006
    2.458
    2.152
    113
    Ik heb echt werkelijk nog geen flauw idee wat ik ga kopen voor Sint. Dat hangt af van wat de kinderen willen en die zijn daar (gelukkig) nog lang niet mee bezig. Schoen zetten doen we meestal 2x per week in die periode en van dat soort kleine cadeautjes heb ik vaak wel het een en ander in huis. Tegen die tijd kijk ik of ik nog wat bij moet halen. Met Kerst doen wij geen cadeautjes.
     
    chantal1985 vindt dit leuk.
  2. zigzag

    zigzag Fanatiek lid

    21 okt 2015
    1.925
    666
    113
    Vrouw
    Sowieso:
    een pyjama, Lego ziekenhuis, stuiterballen maken knutsel en een smart game. Verder nog wat kleins erbij misschien en nog wat schoencadeautjes. De schoencadeautjes heb ik nog niet in huis, de andere dingen wel.

    Zoontje is ook nog jarig in december en dan krijgt hij ook weer vanalles.
     
    chantal1985 vindt dit leuk.
  3. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.222
    3.670
    113
    Sint is altijd 4 a 5 kadootjes per kind (dit is zo afgesproken binnen de familie zodat alle kids hetzelfde aantal krijgen) En kerst 2.
    Maar ik heb voor beide kids (11 en 7) echt geen flauw idee behalve een ajax pak voor de jongste
     
    chantal1985 vindt dit leuk.
  4. Valerie

    Valerie Fanatiek lid

    22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ik ben er zelf nog helemaal niet mee bezig, maar voor degenen die al op zoek zijn naar cadeaus: Kruidvat heeft nu 20% korting op alle Lego en Playmobil. :)
     
    Zulema vindt dit leuk.
  5. Miss T

    Miss T Fanatiek lid

    3 mei 2012
    4.350
    298
    83
    Ik heb tegen mijn dochter gezegd dat we Sinterklaas niet meer vieren met cadeaus, maar wel gezellig samen eten en spelletjes doen. Ik denk dat we een nieuw spel kopen en iets te snoepen.

    Met kerst kopen we wel cadeautjes. Mijn dochter koopt ook voor ons een kleinigheidje (van haar zakgeld). Ik heb er tot nu toe (tot dit forum) nog niet over nagedacht. Wat me zo te binnen schiet voor haar:
    - een setje met badschuim (Voque of die van Hema)
    - iets van Schleich
    - een leesboek
    - decoratie voor haar slaapkamer, bijvoorbeeld een magneetbord met magneetjes
    - een bordspel
    - paardenspul (snoepjes, handschoenen, enz.)
     
    chantal1985 vindt dit leuk.
  6. chantal1985

    chantal1985 Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.581
    835
    113
    Zulema en sabagirl vinden dit leuk.
  7. Fantykoekie

    Fantykoekie Fanatiek lid

    18 jul 2018
    2.655
    3.465
    113
    Vrouw
    Zoon wil een Mario pop met afstandsbediening.
    Bestaat zoiets? Ik vind het niet op google.
    Zo een Mario raceauto wil ik niet. Die gaan veel te hard en wij hebben geen grote tuin. Die Mario drones wil ik ook niet.
    Meer Mario robot ofzo?
     
  8. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.490
    3.160
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Dochter van bijna 9 heeft van de week even bij kruidvat gekeken en ze wil: zo'n fluffy sleutelhanger met lipgloss
    een plantenkas/broeikas (in de aanbieding bij het speelgoed voor 9,99)
    parfum/bodymist - die leuke flesjes van 3,99

    een luisterboek zou ik haar ook nog blij mee kunnen maken, maar die heeft ze al vrij veel (van de kruidvat ook- even kijken of dummie de mummie er nog een keer komt te liggen- die vind ze ineens leuk)

    helaas komt haar verjaardag eerst nog voorbij ;) maar schoonzus is 30 weken zwanger en wilde wel graag op tijd alles binnen hebben.. maar erg lastig.
     
    chantal1985 vindt dit leuk.
  9. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.490
    3.160
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

    Wat misschien ook leuk is dan - maar misschien zit ik er naast hoor: Bij de leenbakker:
    https://www.leenbakker.nl/woonaccessoires/woondecoratie/wanddecoratie/memoborden/reinders-memobord-hexagon-kunststof-kurk-zwart-neutraal-7-maal-17-9x15-5-cm
     
    Lynx en Miss T vinden dit leuk.
  10. Patatje1982

    Patatje1982 Actief lid

    31 dec 2014
    426
    206
    43
    Vrouw
    Mijn kinderen zijn 2 en 5 en beiden jarig met kerst, dus we vieren Sinterklaas. Ik ben al bijna voorzien :oops:. Ik hou ervan alles ver van te voren gereed te hebben. Ze krijgen beiden iets van Playmobil en een gezamenlijk pakket met poppen en poppenspul. Zowel een jongenspop als meisjespop. Ze houden van vader en moedertje spelen en hebben “maar” 2 kinderen nu haha. Heb al van alles bij elkaar verzameld van Marktplaats. Verder wat kleine dingen en wat te snoepen.

    En met kerst doen wel alles weer dunnetjes over ivm de verjaardagen :rolleyes:.
     
    chantal1985 vindt dit leuk.
  11. mapepejo

    mapepejo Fanatiek lid

    27 aug 2014
    1.584
    530
    113
    Ik heb al wat dingen in huis, met (flinke) korting al eerder verzameld:

    oudste (7)
    - grote doos lego pool expres
    - kleiner dosje lego pool expres
    schoen: kleine transformer

    jongste (5)
    - hotwheels set "driften"
    -hotwheels set met een raceband
    - Hotwheels klein setje, finish
    schoen:
    kleine transformer
    kwartet pawpatrol
    hotwheels autootje
    zakje lego creator (raceautootje)

    Oudste is pas jarig geweest dus eerst even verder afgewacht wat hij zou krijgen. Als ik iets in de aanbieding zie (waarvan ik weet dat ze dat graag willen hebben) dan zal ik het waarschijnlijk wel vast kopen, maar ik wil eigenlijk ook nog even wachten tot de verlanglijstjes gemaakt zijn.
    Bij ons krijgen ze 4 schoen cadeautjes en 8 cadeautjes p.p. met pakjesavond (groot/klein/duurder/goedkoop).

    Bij opa, mijn schoonvader, nog 1 cadeau, en bij oma, mijn moeder, nog 2 cadeautjes.
     
    chantal1985 vindt dit leuk.
  12. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    11.869
    13.034
    113
    Vrouw
    De kinderen willen allebei een gps horloge, dus dat ga ik voor sinterklaas kopen.
    Maar eerst is mijn dochter over 2 weken jarig, en behalve een step weet ze niets te vragen. Zo lastig!
     
    chantal1985 vindt dit leuk.
  13. Miss T

    Miss T Fanatiek lid

    3 mei 2012
    4.350
    298
    83
  14. Silvana1981

    23 apr 2018
    77
    21
    8
    Vrouw
    Toevallig vandaag complete playmobielset vliegtuig, verkeerstoren, bagage, containers etc van playmobiel via mp gekocht voor zoontje van 3.
    Klei set, dinosaurus atlas tot nu toe.
    Dochter 8, wil graag dagboek van een muts boeken, topmodel spullen, nieuwe rugtas, dekbedovertrek, lamp (hangt nu nog een prinsessenlamp), pyama, oorbellen, onesie, fleecedeken van lol, verhalenboek met geschiedenis verhalen....dol op geschiedenis, nagellak, labello's, pennen, notitieboekjes, etui etc etc.

    Wij vieren sinterklaas zolang de kids erin geloven, dochter 8 gelooft niet meer, zoontje 3 uiteraard nog wel. wij vieren het alleen met opa en oma.....hun doen 4 kadootjes per kind en wij 2 er bij.....dus 6 per kind.
    ook mogen ze hun schoen 3x in de week zetten....zit dan klein kadootjes of snoep in. Overige familie viert geen sinterklaas meer.....kids geloven niet meer.

    Kerst is echt mijn ding leuker dan sinterklaas, veel kadootjes onder de boom en 2de kerstdag met zijn 4en thuis alles open maken na kerstontbijt en s avonds naar de mc donald.
    1ste kerstdag zijn we nooit thuis altijd bij familie (schoonouders of bij mijn zusje en gezin, of bij mijn tante die dan ook jarig is).

    ik koop kadootjes meestal vanaf augustus en hou niet bij wat ik uitgeef. Let op aanbiedingen.
     
    chantal1985 vindt dit leuk.
  15. Fantykoekie

    Fantykoekie Fanatiek lid

    18 jul 2018
    2.655
    3.465
    113
    Vrouw
    We weten het!

    2 spellen voor de Nintendo switch.
    -nintendo labo voertuigen set.
    -Mario & Sonic op de olympische spelen, komt in november uit.

    - 2 ammiibo poppetjes

    - een leesboek: makkelijk lezen met Disney, the lion ling. In het Nederlands in AVI E3 niveau. Zal nog moeilijk zijn maar we kunnen samen lezen hè.

    Eventueel nog een knuffel van Mario of de Leeuwenkoning, pyjama van Mario, Leeuwenkoning of Minecraft en wat chocola.
     
    NiVa0230 en chantal1985 vinden dit leuk.
  16. Ligero

    Ligero VIP lid

    1 aug 2011
    6.805
    1.516
    113
    Wat ik inmiddels heb:

    Oudste (meisje, 7,5)
    - jazz Broek
    - mees kees leesboek
    - tiptoi getallen/rekenspel
    - l.o.l. stickers

    Jongste (jongen, 4,5)
    - tiptoi seizoenenspel

    Samen:
    - glitter tattooset

    Wat we er nog bij willen:
    - Nintendo switch + 2 spellen
    - zelf stuiterballen maken set
    - zelf lipgloss maken set
     
    chantal1985 vindt dit leuk.
  17. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.484
    8.332
    113
    Kwam vandaag een knuffel Simba tegen bij de Wibra, wie weet is het wat?
     
    zigzag vindt dit leuk.
  18. Fantykoekie

    Fantykoekie Fanatiek lid

    18 jul 2018
    2.655
    3.465
    113
    Vrouw
    Dankjewel. Kan eens gaan kijken. :D
     
  19. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Met Sint een chocolade letter dieheb ik al want van dochter zit er altijd maar 1 in zo'n regal dus ik zit altijd meteen op de kop in die dingen te graaien .
    En ze krijgen dan altijd een adventskalender, weet nog niet welke. Zoon waarschijnlijk lego dochter iets van chocolade of make up.

    Met kerst heb ik voor zoon al lego techniek liggen , konden we sparen bij plaatselijke winkel al is het ook mogelijk dat hij die al met verjaardag krijgt.

    Verder willen ze samen graag een switch spel en we trekken lootjes en kopen dan voor elkaar iets van max 20 euro.

    En ik krijg een nieuwe diepvries
     
    chantal1985 vindt dit leuk.
  20. chantal1985

    chantal1985 Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.581
    835
    113
    Haha, check! Hier ook de chocoletters al gekocht. Het is hier ook altijd zoeken. :D
     

Deel Deze Pagina