Wat koop/vraag jij voor Sinterklaas of kerst?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mythique, 3 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.230
    6.683
    113
    Ik vraag altijd bakspullen (incl bakkookboeken), legpuzzels, spelletjes, Rituals en boeken. Dat vult mijn lijstje al aardig.

Verder een hoop kleine dingetjes die ik onderweg tegenkom. Maar vaak is dat iets heel specifieks, en dan vraag ik ook wel een cadeaubon die ook in die winkel geldig is.

Laatst voor mijn verjaardag heb ik ook Lego Dots gevraagd en gekregen. Lijkt me zo leuk om allerlei vormen op zo'n basisplaat te maken.

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.342
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    mijn lijstje dit jaar:

huidskleur acryl markers
    lichtgevende verf
    flesje port (altijd lekker ;) )
    vloermatje van de decathlon
    handdoek van de decathlon
    kaars met houten lont
    geurkaarsjes met mokka/koffie geur (vind ik lastig om aan te komen!)

verder vraag ik ook vaak etherische olieen voor in m'n geurketting of geur-armband.

3. Eli05

Eli05 Niet meer actief

Bij ons is het niet gebruikelijk om cadeautjes aan de volwassenen te geven bij Sint. Wist zelfs niet dat dat gedaan werd!

4. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.161
    3.040
    113
    Nederland
    Ik weet nooit zo goed wat ik moet vragen/kopen.
    Ik denk;

Een nieuwe fohnborstel (Al vraag ik die ook al voor mijn verjaardag volgende week:p)
    Advantkalender (nog geen idee welke)
    Janzen geurstokjes
    Kraslot

5. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Ja, al ben ik daar niet zo van!
    Heb wel een Bloomon abonnement gehad, maar mn vriend is weer voor veel allergisch. :o:
    En als ik bijvoorbeeld een gezichtsbehandeling zou willen, dan boek ik dat gewoon. Maar ik houd dan weer niet zo van dat gepruts aan me :roflmao:

Zoals je kunt lezen ben ik best lastig haha. Nee, maar ik heb eigenlijk al alles wat ik zou willen. Naja, bijna maar de andere dingen zijn niet haalbaar. :p

6. Knuffelmonster

Knuffelmonster Bekend lid

15 nov 2014
    793
    287
    63
    Wauw wat vragen/krijgen sommige mensen veel. Ben helaas alleen dus moet er zelf voor sparen. Met kerst alleen cadeaus voor mijn dochter en Sinterklaas lootjes a 25€

Zoe123 vindt dit leuk.
  7. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Wij doen lootjes trekken, vanaf de middelbare school doen de kinderen daaraan mee.

8. MissXray

MissXray Niet meer actief

Wij vieren het dit jaar gewoon met het gezin (2 kinderen). Zij vinden het ook spannend wat er voor ons in de zak zit, 9 van de 10 keer sparen we dingen op die we nodig hebben en gooien dit dan in de zak voor onszelf. Daarnaast geven we elkaar 1 mooi cadeau. Lijkt dus heel wat, maar die pizzasnijder had ik anders ook moeten kopen :D.

Eli05 vindt dit leuk.
  9. tuc

tuc Niet meer actief

Wij pakken voor volwassenen net zo uit als voor de kinderen. Het is voor iedereen pakjesavond hoor;)

Zoe123, Zeebra, Eli05 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Zwaangerevrouw

Zwaangerevrouw Actief lid

22 sep 2021
    138
    88
    28
    Vrouw
    Een nieuwe badjas
    Twee luxe douchehanddoeken voor in de badkamer
    Een nieuwe plant

11. EvaD

EvaD Actief lid

16 jun 2018
    344
    201
    43
    Vrouw
    Bij Sinterklaas geven wij niet echt iets aan elkaar buiten een extra lekkere chocolade reep ofzo.

voor Kerst kocht ik een Crimibox dossier om dat weekend samen op te lossen met de familie. Het zal ook ingepakt worden.
    Verder heb ik voor mijn zus een speciale opzet-lens voor het fototoestel van haar smartphone. Voor mijn vader een pakket met verschillende bieren. Wat ik koop voor mijn moeder weet ik nog niet, misschien bestel ik stoffen of een patroon voor haar opleiding. Ook voor mijn man moet ik nog eens nadenken.

Zelf heb ik niet echt een lijst. Misschien een boek, maar ik heb er al zoveel die ik nog moet lezen.

12. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.669
    5.709
    113
    Ik ben er uit, ik heb een dekbedden gekocht voormijy. Ik weet het gewoon nooit zo, en dit is praktisch en leuk.
    Voor mijn man een luchtje, voor zwager 2 boeken en voor schoonmoeder een blond Amsterdam Theekop met een thee Avent kalender.

13. cherrytomaatjes

cherrytomaatjes Fanatiek lid

30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Dit is voor sinterklaas en kerst;

Man: nieuwe telefoon, gezichtscrème, chocoladeletter, fotoboek,

Ik: magic drops, boek, glazuur, stempel letters, handschoenen.

Zoon: duplo trein, zeeman klei (2 euro ofzo, aanrader!), 2e hands stepje, pantoffels, laarzen, krokodil met tanden spel, handschoenen, rijgkralen, boekje, mini autotje voor in schoen, 2e hands keukentje.

Ik koop somige dingen op marktplaats. Scheelt geld en ik vind het belangrijk om dingen te hergebruiken.

14. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.511
    8.437
    113
    Wij deden ook altijd alleen maar cadeautjes voor de kinderen, maar ze zijn al wat ouder (groep 6 en 8) en weten al weinig te verzinnen.
    Een groot duur cadeau gaan we niet doen.
    Dus dit jaar voor het eerst lotjes trekken met ons gezin.
    Ik lees dus even mee voor leuke kleine cadeautjes :D
    Heb tot nu toe:
    - pizzasnijder
    - puzzelboekje
    - wat kleine spelletjes
    Kaarsen/dingen met een luchtje etc hou ik niet zo van. Dus zit nog hard te denken wat ik er nog meer op kan zetten!

15. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.779
    3.907
    113
    Ik heb inmiddels voor mezelf bad bruisballen aan het lijstje toegevoegd. Vind ze altijd te duur om zelf te kopen maar wel leuk om te krijgen!

16. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.815
    5.951
    113
    Vrouw
    Helaas doet de vader van m’n kinderen dit jaar niet meer mee met de gezamenlijke Sinterklaas viering (“want de kinderen geloven nu allemaal niet meer”) dus moet ik zelf de kadootjes betalen.
    Dit jaar dus geen dure zaken, en voor mezelf dus ook niks duurs. We doen maximaal 20 euro.
    Dus ik vraag geurkaarsjes, lekkere bodylotion, dat soort dingen.

17. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.144
    8.876
    113
    Ik weet het nog niet… Op mijn lijstje staat nu een ‘hoekjes pons’ en een grijze riem. Niet heel boeiend dus. :roflmao:

18. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.245
    2.363
    113
    Vrouw
    o.a lekkere koffiesiroop (kaneel, jummie!), spelletje, pepermolen, lamp voor de slaapkamer, vochtigheidsmeter voor de plantjes, rolkoffertje. Dit is ook mijn verjaardagslijstje trouwens, want die is een week later.

Er zit namens mezelf al voor mezelf in de zak: nieuwe ovenwanten en een geurtje

19. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.282
    1.443
    113
    Voor surprise (40 euro) vraag ik een bakblik, bakspullen naar eigen inzicht en rituals. Ik ben blij met alles maar heb dit als voorbeeld opgeschreven.
    Daarnaast krijgen we van mijn ouders nog cadeaus (150 euro) en ik denk dat ik aan hun draadloze oortjes of een nieuwe fitbit vraag. Oude fitbit doet het eigenlijk nog maar is wel al 6 jaar oud. Twijfel nog een beetje.

20. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.669
    5.709
    113
    Dat laatste gewoon doen!, je gebruikt het blijkbaar goed en soms is het leuk om weer wat vernieuwends te hebben :)

Koraal82 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina