Dames, Ik word gek ofzo denk ik. Al jaren blazen we dit zwemdbad op. En nu sluiten de dopjes niet af???? Het kleine dopje sluit prima het dopje af, waar een zwart rubber pinnertje in zit en aan de onderkant een zwart rubberen rondje. Maar dat geheel sluit absoluut het gat niet! Het past er heel losjes in. Het bovenste dopje past niet op het gat. Het geheel kan niet gedraaid worden in het gat. Wat zie ik over het hoofd! Hoe sluit ik het gat nu af???
Purschuim, kit of ductape? Heb je een duidelijkere foto? Want dopje, pinnetje en tubber rondje zijn me niet heel duidelijk
Kun je het buisje waar het dopje in moet ‘uitrekken’ als het ware? Haha ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel!
Inmiddels al ander badje opgezet. Gelukkig hebben we het oude badje bewaard. Haha De kinderen vermaken zich prima gelukkig! Ik zit nog een beetje gefrustreerd te zijn op een stoel... hormonen.... Gaat vanzelf weer over hoop ik.
Hele gekke gedachte, is het niet dat zwarte pinnetje omhoog trekken, dan het eerste grote gat dichtdoen en dan de bovenkant ofzo? Hoop dat je snapt dat ik bedoel. Daarbij mag ik wel een klein beetje lachen om je frustratie? Zo herkenbaar namelijk
Ik heb dit ook gehad vorig jaar, dacht dat ik gek werd (nu kan ik er om lachen). Het erge is dat ik wel ontdekt heb hoe het moest, maar het nu ook weer even niet meer weet en dat niet kan uitstaan.