het zijn fijne flessen, alleen wel even kijken welke je neemt want flessen met rietjes kunnen lekken. mijn vriend heeft een hele grote (2,3) liter en een koffiebeker, allebei fijn die goed warm/koud houden
Op mijn lijstje: Stanley koffiebeker Luchtje lady million Luchtje idole Vulling voor de lampe berger Tas van all time favorites Mascara van charlotte tilbury 2 boeken Hydrofiele plopdoek voor mijn haar Kaartjes voor acda en de munnik Rituals alchamist Geurkaarsen lijkt veel maar ik ben ook jarig met kerst en zo hebben ze keus haha…
Ik heb de grootste moeite om voor dochter van 12 en man iets te vinden voor onder de boom. Dochter weet het niet en man zegt "ik hoef niets, want ik heb niets nodig". Nu hebben we onlangs ons allergrootste kado al gehad, ons nieuwe huis . Maar ik wil toch graag voor iedereen iets onder de boom. Voor mezelf doe ik denk ik een pandora bedel. Zoon krijgt Plusplus en een Lego Minecraft set.
Hier zondag jarig, dus ook hier een lange lijst. Dan is het ook nog een beetje een verrassing wat ze kopen.
Wij hebben al Sinterklaas gedaan met familie maar ik doe Kerst ook altijd maar dan alleen met ons gezin. Voor man heb ik tom ford luchtje gekocht en wil hij nog iets voor de auto mooier te maken iets met de uitlaat ofzo. Voor mijzelf viktor en rolf flowerbomb en een sieradendoos Voor dochter een rainbow high pop wat ze graag wil en ik denk v bucks. Een boek had ik nog die ik vond en eigenlijk voor Sinterklaas was maar ik kwijt was.
Welke dan? Ik ben al aan het rondkijken. Maar overal lees ik alleen positieve reviews en reclame. Ploov en rolfstone? Ik had er ooit 1 vd kruidvat maar die was snel kapot.. Met een stekker wil ik niet, wel echt een draadloze die ook mooi op de bank kan liggen zeg maar.
Ja klopt maar dacht nu de nieuwe versie dat die wel goed was? Vernieuwd, groter oppervlakte warmte enzo
Wij leggen een ps5 onder de boom, die staat bij zowel man als kids op het verlanglijstje Denk dat het daar ook wel bij blijft. Hebben er een extra controller bij en aantal spellen.
Oudste: Hoodie van nike Pringles pakket van 12 kleine doosjes Wanten Vliegticket Dominois pizza bon Middelste Hoodie van Nike Dorritos pakket 12 kleine zakjes Wanten Vliegticket Panos bon Jongste Stiften Lego Warmies Man: Vliegticket Sokken Bon voor whisky proeverij Kraslotjes Wat ikzelf zal krijgen, tja dat zal afhangen van mijn man . Ik was nog maar net jarig dus kan niet meteen wat bedenken en heb ook niet persé iets dat ik graag wil. Zelf heb ik wel al kousen gekocht voor mijzelf voor onder de boom te leggen.
Voor mijn vriend Kerstballen van frietjes, pizza en hamburger 2 metalen borden voor in de mancave En nog iets maar dat ben ik vergeten hihi Oudste zoon Voetenwarmer Nieuwe outfit Embleem van zijn favo auto Nog wat kleine dingen via Aliexpress Jongste zoon Voetenwarmer Intern geheugen voor zijn computer Baby Yoda muts Nog wat kleine dingen via Aliexpress Ik heb zelf gevraagd om Een warmtedeken Carcassonne big box Sloffen Riem Voor mijn moeder heb ik samen met mijn broer een Frameo digitaal fotolijstje gekocht. Mijn broer krijgt een liter skuumkoppe bier. Voor mijn schoonzus haal ik gember siroop Voor mijn nichtjes moet ik nog wat zoeken.
Leuk topic! Wensenlijstje en zal zeker niet alles krijgen Leesboek (literaire thriller) Rituals schuim limited edition Zilveren oorbellen Pandora beeldje voor armbandje Sjaal Bakvorm taart Parfum Cadeaubon hunkemuller Google wekker Paardrij tas Laptoptas Paardrijbroek Schilderen op nummer Cadeaubon Zarah
Ik duik morgen nog snel de stad in voor kerstcadeaus daar naast heb ik voor mijn moeder een warmte deken gekocht ze is er zelf enorme fan van en die van haar is al erg versleten. Deze was wel flink duurder, maar ze is dan ook vlak na kerst jarig dus vond het zeker het waard!
Hier niet echt kerstcadeautjes. Hebben dit jaar wel sinterklaas gevierd met ons vieren met lootjes. Man heeft zichzelf een vitrinekastje en wat stripalbums cadeau gedaan, en ik kreeg de Pacman arcadekast van Lego. Oudste kreeg een nieuwe telefoon want de oude functioneerde bijna niet meer, en een stapel boeken. Jongste had maar 1 wens, een telescoop, andere cadeautje wat ik nog gekocht had mocht weer terug. Hij krijgt vrijdag op zijn verzoek een kerstvakantieoverlevingspakket met een kerstdekentje, peperkoekknuffel, een boek, Donald Duck kerstspecial, bruisballen, wat chocolade en wat kleine kersterige knutseldingetjes enzo. Oudste had al een Takkie knuffel gekregen en hoeft niets meer. Wij kopen dus alleen maar dingen die echt gewenst zijn en gebruikt worden en dat kan per persoon enorm verschillen. We hanteren dus ook geen vaste bedragen ofzo.